شهرخبر
برچسب‌های مهم خبری:#مسکن#تهران#وزیر کشور

وحیدی:

مصوبه سقف افزایش اجاره بهای مسکن لازم‌الاجراست

وحیدی: پرداخت یارانه‌ها تا آماده شدن کالابرگ الکترونیکی ادامه می‌یابد/ مصوبه سقف افزایش اجاره بهای مسکن لازم‌الاجراست

وزیر کشور با بیان اینکه همه دفاتر معاملات ملکی و مسکن موظف به پیروی از افزایش اجاره بهای مسکن در تهران که ۲۵ و در سایر شهرها ۲۰ درصد اعلام شده، هستند و با متخلفین برخورد خواهد شد.

به گزارش مشرق،  احمد وحیدی وزیر کشور در حاشیه جلسه بررسی مشکلات تنظیم بازار که عصر امروز با حضور وزرای کشاورزی، راه و شهرسازی، صمت و دادگستری برگزار شد، طی سخنانی در جمع خبرنگاران اظهار داشت: امروز جلسه مفصلی درباره تنظیم بازار داشتیم و بر مسأله قیمت‌گذاری‌ها و لزوم کنترل آن بر اساس سامانه وزارت صمت تأکید شد و کسانی که بر خلاف آن عمل می‌کنند طبق اختیاراتی که سازمان تعزیرات حکومتی دارد، با آنان برخورد خواهد شد و ممکن است جریمه شده و مغازه‌های آنان پلمپ بشود.

وی افزود: هم‌چنین در جلسه امروز درباره اجاره‌بهای مسکن گفت‌وگو و تبادل نظر شد و مصوبه دولت مبنی بر سقف افزایش اجاره بهای مسکن در تهران که ۲۵ و در سایر شهرها ۲۰ درصد است، مورد تاکید قرار گرفت و همه دفاتر معاملات ملکی و مسکن موظف به پیروی از این چارچوب هستند و با متخلفین برخورد خواهد شد و مصوبه لازم‌الاجراست.  

وزیر کشور درباره آخرین وضعیت کالابرگ الکترونیکی و هم‌چنین پرداخت یارانه‌ها، بیان کرد: سیاست پرداخت یارانه‌ها ادامه دارد و هر وقت که کالابرگ الکترونیکی آماده شد، درباره‌ی آن اطلاع‌رسانی می‌شود.

منبع: تسنیم