شهرخبر
برچسب‌های مهم خبری:#پرسپولیس#حواشی

واکنش گزینه پرسپولیس به اتفاقات اخیر/ این همه حواشی فقط یک دلیل دارد!

گزینه مدنظر پرسپولیس واکنش جالبی به حضورش در پرسپولیس نشان داد

واکنش گزینه پرسپولیس به اتفاقات اخیر/ این همه حواشی فقط یک دلیل دارد!

پرسپولیس در این فصل بیشترین ضربه را به خاطر عملکرد ضعیف گلرهای خود خورد. سرخ پوشان در لیگ جاری امتیازات زیادی را به دلیل اشتباهات وحشتناک حامد لک از دست دادند و همین موضوع خشم پرسپولیسی‌ها را در پی داشت. باشگاه پرسپولیس هم در اولین گام در نقل و انتقالات، اقدام به جذب علیرضا بیرانوند گلر شماره یک تیم ملی کرد تا خیالش برای فصل بعد راحت شود.

اشتباهات مکرر لک در این فصل باعث شد تا انتقادات از عملکرد داوود فنایی به اوج خودش برسد. مربی گلرهای پرسپولیس که رفاقت دیرینه ای با یحیی گل محمدی هم دارد، در این فصل اصلا نتوانست گلرهای تیمش را در سطح مطلوبی نگه دارد و خیلی‌ها عملکرد ضعیف دروازه بان‌های پرسپولیس را به ضعف فنایی ربط می‌دهند.

با این حال پنجشنبه باشگاه پرسپولیس قطع همکاری خود را با فنایی به این مربی اعلام کرد و فنایی هم ضمن تایید این موضوع گفت از پرسپولیس جدا خواهد شد. . باشگاه پرسپولیس که خیلی زود فعالیت های نقل و انتقالاتی خود را آغاز کرده ، بیکار ننشسته و چند گزینه خارجی را برای جانشینی احتمالی فنایی در نظر گرفته است.

بعد از جدایی فنایی از پرسپولیس ، مدیران این باشگاه اصرار به جذب یک مربی گلرهای خارجی دارند، موضوعی که مورد موافقت یحیی گل محمدی هم قرار گرفته است. گزینه اصلی پرسپولیس آلین دینکا مربی گلرهای آلمانی تراکتور است. مربی که چند فصل است در این تیم حضور دارد و به تازگی به پرسپولیس پیشنهاد شده و شانس خوبی برای آمدن به پرسپولیس دارد. با وجود توافق پرسپولیس با دینکا ، تراکتوری ها مدعی شدند با این مربی برای دو فصل دیگر قرارداد دارند و در صورتیکه پرسپولیس با دینکا قرارداد ببندد، با واکنش و شکایت تراکتور مواجه خواهد شد.

دینکا در دوران علیرضا منصوریان به کادرفنی تراکتور پیوست و هنوز دو سال هم از قرارداد وی با تراکتور باقی مانده است.

محمدی معاون ورزشی باشگاه پرسپولیس هم در گفتگوی خود این موضوع را تقریبا تایید کرده و گفته ایجنت مربی گلرهای تراکتور، او را به پرسپولیس پیشنهاد داده است.در رابطه با دینکا گفته می شود که وی بند فسخی در قراردادش دارد که می تواند قرارداد خود با تراکتور را فسخ کرده و راهی پرسپولیس شود.

البته باشگاه تراکتور در اطلاعه اخیر خود اشاره داشته به تمام تعهداتش در برابر آلین عمل کرده و مشکلی از این بابت ندارد و این یعنی اینکه او نمی تواند به راحتی ها با تراکتور فسخ کند.به همین دلیل از خود آلین دینکا در رابطه با شایعات اخیر پرسیدیم که پاسخ او جالب بود. دینکا در پاسخ به این سوال که باتوجه به شایعات بسیار و بیانیه باشگاه تراکتور نظرش در این رابطه چیست، گفت: "از مهربانی شما متشکرم، همان طور که می دانید در تعطیلات هستم و نمی توانم چیز بیشتری بگویم. دینکا در رابطه با حواشی به وجود آمده در مورد رفتنش به پرسپولیس گفت: فکر می کنم این حواشی به دلیل این است که من هیچ فعالیتی در شبکه های اجتماعی ندارم و به نوعی به روز نیستم. آلین همچنین در خصوص زمان بازگشتش به ایران هم گفت: هنوز چیزی نمی دانم و فکر می کنم طی روزهای آینده همه چیز مشخص خواهد شد.