شهرخبر
برچسب‌های مهم خبری:#نیویورک#خبرنگار#شهادت خبرنگار

نیویورک تایمز: شیرین ابوعاقله با گلوله یک نظامی اسرائیلی کشته شد

نیویورک تایمز: شیرین ابوعاقله با گلوله یک نظامی اسرائیلی کشته شد

بنا به تحقیقات یک رسانه آمریکایی، نظامیان صهیونیست عامل شهادت خبرنگار شبکه الجزیره بودند.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روزنامه نیویورک تایمز، نتایج تحقیقات یک ماهه روزنامه نیویورک تایمز آمریکا بر شهادت خبرنگار شبکه الجزیره به ضرب گلوله نظامیان صهیونیست صحه گذاشت.

این رسانه آمریکایی در مطلبی اعلام کرد: نتایج تحقیقات یک ماهه این روزنامه نشان می‌دهد که گلوله‌ای که «شیرین ابوعاقله» را به قتل رساند، از محل تقریبی حضور نظامیان رژیم صهیونیستی و به احتمال زیاد از اسلحه یکی از نیروهای ارتش این رژیم شلیک شده است.

در نتایج تحقیقات روزنامه نیویورک تایمز آمده است که برخلاف ادعای رژیم صهیونیستی نه ۵ گلوله بلکه ۱۶ گلوله از محل استقرار نظامیان صهیونیست به سمت محل حضور خبرنگار الجزیره شلیک شده است، که با روایت صهیونیست‌ها در تناقض است.

همچنین این رسانه آمریکایی متذکر شده است که در زمان هدف قرار گرفتن ابوعاقله از سوی نظامیان صهیونیست، هیچ نیروی مسلح فلسطینی در محل حضور نداشته و همین خود ادعای صهیونیست‌ها در خصوص اشتباه در هدف قرار دادن این خبرنگار را رد می‌کند.

۱۱ ماه مه گذشته، شیرین ابوعاقله خبرنگار ۵۱ ساله شبکه خبری الجزیره در جریان پوشش خبری زنده یورش شهرک نشینان صهیونیست به مسجدالاقصی، هدف گلوله نظامیان صهیونیست قرار گرفت و به شهادت رسید.