شهر خبر

سبو شهبازیان در گفتگو با خبر ورزشی:

استقلال به زودی همه هواداران را غافلگیر می‎کند/ شهباززاده آمد تا آب از آب تکان نخورد

پیشکسوت استقلال گفت: آجورلو قطعاً فردی را به جای فرهاد مجیدی می‌آورد که شایستگی هدایت تیم رکورددار لیگ برتر را داشته باشد.

استقلال به زودی همه هواداران را غافلگیر می‎کند/ شهباززاده آمد تا آب از آب تکان نخورد

سبو شهبازیان، بازیکن اسبق تیم فوتبال استقلال در گفتگو با خبر ورزشی، درباره شرایط این روزهای استقلال در فصل نقل و انتقالات و نامشخص بودن سرمربی جانشین فرهاد مجیدی اظهاراتی را مطرح کرد.

از نقل و انتقالات استقلال خبر دارید؟ همچنین شرایط سرمربی تیم؟

تا جایی که می‌دانم باشگاه به ویژه شخص آقای آجرلو به طور جدی دنبال یک گزینه خوب برای جایگزینی فرهاد مجیدی است. استقلال تیمی بوده که فصل قبل با رکوردهای آنچنانی قهرمان شده و همه منتظرند جانشین فرهاد مجیدی را ببینند.

چقدر به این موضوع مطمئن هستید؟

با شناختی که از آقای آجورلو دارم و عملکردی که این مدیر در سال گذشته داشته انتظار چیزی غیر از این را نمی توان داشت. صددرصد گزینه خوبش را به زودی معرفی می‌کند تا کارش را در استقلال استارت بزند.

درباره جذب سجاد شهباززاده صحبتی دارید؟

یکی از اتفاقات خوب در این مدت جذب شهباززاده بود. خودش بازیکن استقلال بوده و البته ظرف یکی دو فصل گذشته هم آمار خوبی در سپاهان داشت. قطعاً حالا او در استقلال کنار بازیکنان جوان و باانگیزه این تیم می‌تواند یک فصل رویای را دوباره برای خودش رقم بزند. قطعاً شهباززاده هرچه با نفرات تیم استقلال هماهنگ‌تر باشد عملکرد بهتری هم خواهد داشت. او شم گلزنی بالایی دارد.

به نظر شما بدون کمیته فنی یا سرمربی میتوان بازیکن گرفت؟

به هرحال وضعیت استقلال در فصل قبل مشخص بود. این تیم قطعاً نیاز چندانی به جذب بازیکن نداشت چون بدون باخت قهرمان شد. آن هم سه هفته مانده به پایان فصل. بنابراین تیم، تیم خوبی است. مسئولان باشگاه هم قطعا نسبت به نقاط ضعف دنبال پر کردن جای خالی بچه ها هستند. دیدیم که به محض جدایی ژستد، شهباززاده آمد تا آب از آب تکان نخورد.

اما شرایط خوب پرسپولیس در فصل نقل و انتقالات موجب نگرانی هواداران شده است؟

استقلال قهرمان شده آن هم با نتایج و آمار خیلی خوب، بنابراین با تمدید بازیکنان بدون قرارداد و جذب چند مهره می تواند دوباره مدعی قهرمانی باشد. اصلا جای نگرانی نیست و من حتم دارم کادر مدیریتی به زودی با خبرهای خوب همه هواداران را غافلگیر خواهد کرد.

استقلال به زودی همه هواداران را غافلگیر می‎کند/ شهباززاده آمد تا آب از آب تکان نخورد

اوضاع روحی این روزهای تان پس از حادثه تلخ خانوادگی اخیر چطور است؟

متاسفانه فرزند خواهرم که ۲۲ سال بیشتر سن نداشت بر اثر یک بیماری نادر طی کمتر از یک سال جلوی چشم مان مثل شمع آب شد و از دنیا رفت. در این مدت خیلی از دوستان فوتبالی با بنده ابراز همدردی کردند که از این طریق از همه تشکر می کنم. همینطور از گروه خبر ورزشی که من و خانواده ام را در این شرایط حساس تنها نگذاشتید. شکر خدا شرایط خوبی دارم و پیگیر کارهای روزمره ام هستم.