شهرخبر

همسرکشی این بار در فارس | نجات قاتل پس از اقدام به خودکشی

در بررسی‌های اولیه مشخص شد فردی به علت اختلاف خانوادگی با همسر ۴۲ ساله خود که در حال طی مراحل طلاق بوده‌اند درگیر و با یک قبضه کلت کمری وی را از ناحیه سر مورد هدف گلوله قرار داده که به علت شدت جراحت وارده در دم به قتل رسیده است.

همسرکشی این بار در فارس | نجات قاتل پس از اقدام به خودکشی
فرمانده انتظامی کوه‌چنار فارس گفت: مرد ۴۶ ساله به دلیل عدم کنترل خشم با شلیک گلوله در این شهرستان همسر خود را به قتل رساند و با شلیک گلوله به سر خود قصد خودکشی داشت اما سریعا به مرکز درمانی منتقل و نجات پیدا کرد.
 
بنا بر گزارش دریافتی روز دوشنبه از مرکز اطلاع رسانی پلیس فارس، سرهنگ لطف‌الله محمدی در این باره گفت: در پی وقوع یک فقره قتل در یکی از محلات شهر قائمیه، بلافاصله مأموران پلیس آگاهی به محل حادثه اعزام شدند.
 
وی افزود: در بررسی‌های اولیه مشخص شد فردی به علت اختلاف خانوادگی با همسر ۴۲ ساله خود که در حال طی مراحل طلاق بوده‌اند درگیر و با یک قبضه کلت کمری وی را از ناحیه سر مورد هدف گلوله قرار داده که به علت شدت جراحت وارده در دم به قتل رسیده است.
 
فرمانده انتظامی کوه‌چنار تصریح کرد: قاتل ۴۶ ساله که عرصه را بر خود تنگ دیده بود با شلیک یک گلوله به سر خود قصد خودکشی داشت که ماموران سریعا وی را با کمک عوامل امدادی به بیمارستان اعزام کردند.
 
محمدی با بیان اینکه قاتل در بیمارستان بستری و حال عمومی وی رضایت‌بخش است، گفت: در صحنه درگیری یک قبضه اسلحه کلت کمری، دو تیغه خشاب و تعدادی فشنگ جنگی نیز کشف شد.

 

مرتبط:
 

ماجرای پیدا شدن جسد زن عریان در خانه‌ اجاره‌ای یک‌روزه

تیم جنایی و کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی به محض ورود به خانه، در اتاق خواب با جسد خون‌آلود یک دختر جوان عریان روی تختخواب مواجه شدند که براثر وارد شدن ضربات چاقو به ناحیه گردن به قتل رسیده بود!

 

 

منبع: عصر ایران