شهر خبر

آخرین مراحل بازسازی ورزشگاه شهید وطنی؛ پایان خانه به دوشی نساجی+ عکس

آخرین مراحل بازسازی ورزشگاه شهید وطنی؛ پایان خانه به دوشی نساجی+ عکس

ورزشگاه شهید وطنی پیش از آغاز بازی‌های فصل جدید لیگ برتر به بهره‌برداری می‌رسد و تیم فوتبال نساجی پس از یک فصل خانه به دوشی می‌تواند در ورزشگاه خانگی‌اش از حریفانش میزبانی کند.

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، عملیات تعویض چمن ورزشگاه شهید وطنی از 18 مرداد سال گذشته و پس از پایان بازی‌های خانگی نساجی در لیگ بیستم آغاز شد، ابتدا قرار بود که تا پیش از آغاز لیگ بیست‌ویکم این ورزشگاه آماده بهره‌برداری باشد، ولی‌ مدتی بعد اعلام شد که چمن ورزشگاه برای نیم‌فصل دوم لیگ بیست‌ویکم تکمیل می‌شود، اما توقف‌های پی در پی به دلایل مختلف از جمله تأمین نشدن اعتبار موجب شد که اجرای این پروژه با تأخیر طولانی مدت همراه شود.

در سفر استانی هیئت دولت که اواخر سال گذشته انجام شد، مبلغ 30 میلیارد تومان اعتبار برای بازسازی و تکمیل پروژه ورزشگاه شهید وطنی اختصاص یافت و رئیس جمهور دستور ویژه‌ داد تا این پروژه ظرف مدت چهار ماه به پایان برسد و مورد بهره‌برداری قرار بگیرد و اکنون که کمتر از دو ماه به شروع فصل جدید مسابقات لیگ برتر زمان باقی مانده است این ورزشگاه مراحل پایانی آماده‌سازی را طی می‌کند.

هفته گذشته هم کار بذرپاشی چمن ورزشگاه با حضور مسئولان ورزش مازندران انجام شد و در بخش‌های دیگر هم پیمانکار پروژه مشغول فعالیت است و طبق پیش‌بینی‌های صورت گرفته ورزشگاه شهید وطنی تا اوایل مرداد ماه به بهره‌برداری کامل خواهد رسید. سازمان لیگ در این مدت ایراداتی هم از مسیرهای ورودی و خروجی ورزشگاه، نیمکت‌ها و سکوهای ورزشگاه گرفته بود که این ایرادات هم در حال رفع هستند.

تیم فوتبال نساجی مسابقات فصل گذشته‌اش را در شهرهای تهران، ساری، اصفهان و مشهد برگزار کرد و مدیران، اعضای کادر فنی و بازیکنان این تیم بارها از خانه به دوشی تیم‌شان در فصلی که گذشته ابراز ناراحتی کرده بودند و پس از یک سال دوری از ورزشگاه شهید وطنی باید منتظر میزبانی نساجی در لیگ بیست‌ودوم در ورزشگاه خانگی‌اش باشیم.

تیم فوتبال نساجی مازندران , تیم فوتبال نساجی مازندران , تیم فوتبال نساجی مازندران , تیم فوتبال نساجی مازندران , تیم فوتبال نساجی مازندران , تیم فوتبال نساجی مازندران ,

 

انتهای پیام/