«تعداد امضاهای استیضاح فاطمی امین» به حد نصاب قانونی برای اعلام وصول نرسید

محمد حسن آصفری درمورد عملکرد وزارت صمت ، اظهار داشت: امروز مقصر اصلی وضعیت بازار آقای فاطمی امین نیست چرا که او یک ویرانه ای را در حوزه بازار تحویل گرفته است که سامان بخشیدن به آن نیازمند زمان بیشتری است.

وی با بیان اینکه فشار ناشی از تحریم ها ومشکلات موجود در مسائل اقتصادی سبب ایجاد چنین وضعیتی در بازار شده است،  ادامه داد: در حوزه گرانی کالاهای اساسی در بازار وزیر صمت مقصر اصلی نیست چرا که کالاهای اساسی مردم در اختیار وزارت جهاد کشاورزی است.

نماینده مردم اراک، خنداب و کمیجان افزود: اینگونه نیست که صرفا به دلیل وضعیت خودرو وزیر صمت را مورد استیضاح قرار دهیم.

فاطمی امین وزیر بی حاشیه‌ای است

وی با تاکید بر اینکه بنظر بنده آقای فاطمی امین یکی از وزرای بی حاشیه ای بوده که گریبان گیر جریانات حزبی و سیاسی نشده است، تصریح کرد: مقصر اصلی گرانی کالاهای اساسی در بازار افراد دیگری هستند که باید پاسخگو باشند.

آصفری گفت: بسیاری از نمایندگان مجلس که به دنبال استیضاح وزیر صمت بودند از این کار صرف نظر کردند و علاقمند هستند که آقای فاطمی امین برنامه های خود را دنبال کند تا انشالله معایب موجود در این حوزه رفع شود.

وی تاکید کرد: «تعداد امضاهای استیضاح وزیر صمت» به حد نصاب قانونی برای اعلام وصول در صحن علنی مجلس نرسیده است.

«تعداد امضاهای استیضاح فاطمی امین» به حد نصاب قانونی برای اعلام وصول نرسید

اقدامات اصلاحی خوبی در وزات صمت آغاز شده است

وی با بیان اینکه فاطمی امین در حوزه های اقتصادی سابقه درخشانی دارد، تاکید کرد:  در حال حاضر اقدامات اصلاحی خوبی در وزارت صنعت، معدن و تجارت آغاز شده است.  اگر فرد دیگری به جای آقای فاطمی امین سکاندار وزاتخانه صمت شود، نمی تواند شرایط را معجزه وار تغییر دهد.

آصفری با اشاره به موضوع استیضاح وزیر صمت، عنوان کرد: بعضی از نمایندگان مجلس امضاهای خود را پس گرفته اند. مطمئنا مجلس آماده همکاری با وزارت صمت است. تاکنون وزیر صمت به طور مستمر و مداوم پاسخگوی نمایندگان بوده و همکاری و ارتباط  خوبی را با مجلس داشته است.

نماینده مردم اراک، خنداب و کمیجان تصریح کرد: رفتن آقای فاطمی امین مشکلات بازار صنعت خودرو را حل نخواهد کرد بلکه مشکلات دیگری را در این وزارتخانه ایجاد خواهد کرد.

وی با بیان اینکه متاسفانه برخی افراد خارج از مجلس علاقمند هستند که مجلس شورای اسلامی را مدیریت کنند گفت: نمایندگان هوشیار باشند و اجازه ندهند که عده‌ای خارج از مجلس وکلای ملت را مدیریت کنند.

استیضاح وزیر صمت اعلام وصول نشده است

آصفری خاطرنشان کرد: اعلام زودهنگام خبر استیضاح وزیر صمت درحالیکه حتی اعلام وصول هم نشده، نشاندهنده این است که برخی افراد علاقمند هستند تا مجلس را از خارج مدیریت کنند!

وی با اشاره به مشکلات موجود در صنعت خودرو، ادامه داد: برای رفع مشکلات در این حوزه ابتدا باید به دنبال این بود که سهامداران واقعی خودرو چه کسانی هستند.