شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#استقلال#جدید#اروپایی

بازتاب انتخاب سرمربی جدید استقلال در رسانه اروپایی | ماجراجویی در تیم قهرمان ایران!

روزنامه آبولا پرتغال نیز از احتمال حضور ریکاردو ساپینتو روی نیمکت استقلال خبر داد.

ساپینتو

به گزارش همشهری آنلاین  از چند روز پیش اخباری مبنی بر مذاکره مدیران استقلال با ۳ سرمربی اروپایی مطرح شد که در این میان، نام ریکاردو ساپینتو به عنوان یکی از گزینه های اصلی آبی ها برای نشستن روی نیمکت این تیم مطرح شد.

سرمربی پرتغالی که فصل گذشته نتوانست موریرنسه را در لیگ پرتغال حفظ کند، اکنون مدنظر مدیران استقلال قرار گرفته و اگر داستان نکونام و الکس نوری تکرار نشود و طرفین به توافقات نهایی دست پیدا کنند، او سرمربی استقلال خواهد شد.

در همین رابطه روزنامه آبولا پرتغال با تیتر "ساپینتو می تواند قهرمان ایران را تمرین دهد" نوشت:  ریکاردو ساپینتو می تواند سرمربی استقلال، باشگاهی در تهران پایتخت ایران شود.

آبولا در ادامه نوشت: این مربی ۴۹ ساله که فصل گذشته مربیگری موریرنسه را برعهده داشت، پس از هدایت تیم های مختلف در صربستان، یونان، عربستان سعودی، بلژیک، لهستان، برزیل و ترکیه پیشنهادی از سوی قهرمان ایران دریافت کرد و در حال حاضر احتمال ماجراجویی جدید در خارج از کشور بسیار زیاد است.

این روزنامه پرتغالی در بخش پایانی خبر خود نوشته است: باشگاه استقلال یکی از مهم ترین باشگاه های فوتبال ایران است که آخرین قهرمانی این کشور را به دست آورده است.

طبق اعلام مدیران استقلال، قرار است فردا نام سرمربی جدید آبی ها اعلام شود. برخی از رسانه ها حضور ساپینتو روی نیمکت این تیم را تکذیب کرده و برخی نیز او را گزینه پایانی می دانند. برای رسیدن به پاسخ این سوال که چه کسی سرمربی استقلال خواهد شد باید حداقل ۲۴ ساعت دیگر صبر کرد.