شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#مسی#لیونل مسی

وقتی مسی می‌خواست هم‌تیمی‌اش را بکُشد!/ لئو عصبانی شد و من را ضایع کرد

لئاندرو پاردس هموطن و هم‌بازی لیونل مسی در پاری‌سن‌ژرمن بعد از گذاشت ۲ سال هنوز هم یادآوری خاطره‌ای از کاپیتان آلبی‌سلسته وحشت‌زده می‌شود.

لیونل مسی - لئاندرو پاردس

با وجود اینکه لئاندرو پاردس یکی از بهترین دوستان مسی در تیم ملی آرژانتین محسوب شده و به همراه آنخل دی‌ماریا یکی از کسانی است که در جریان کوپا آمریکا تلاش زیادی برای متقاعد کردن فوق ستاره آلبی‌سلسته برای پیوستن به پاری‌سن‌ژرمن کرده بود، هافبک آرژانتینی پی‌اس‌جی خاطره خوبی از تقابل با مسی ندارد.

ماجرا پیش از پیوستن مسی به پی‌اس‌جی رخ داده است. دعوایی که هموطن فوق‌ستاره آرژانتینی هرگز آن را فراموش نمی‌کند. به ویژه در بازی رفت مرحله یک‌هشتم نهایی لیگ قهرمانان در فصل ۲۰۲۱-۲۰۲۰ که تیم فرانسوی به مهمانی بارسا رفت. این احتمال وجود دارد که شکست تحقیرآمیز ۴-۱ خانگی برابر پی‌اس‌جی در آن روز، مسی را از کوره در برده و واکنش تندی به خطای پاردس روی او نشان داده است. در واقع، دلیل اصلی این خشم خطای هموطنش نبوده بلکه جمله‌ای بوده که پاردس پس از ارتکاب خطا روی مسی بر زبان آورده است. پاردس در این‌باره گفت: «او عصبانی شد چون به هم‌تیمی‌هایم جمله‌ای گفتم و مسی شنید و خشمگین شد. او واقعاً عصبانی شد و من را ضایع کرد؛ خیلی بد بود. می‌خواست مرا بکشد و دوست داشتم همان لحظه به خانه برگردم.»

این خاطره برای پاردس بد بود اما از زمین بازی بیرون نرفت و مسی خشم خود را در زمین رها کرد و روابط دوستانه خود را هموطنش ادامه داد. پاردس ادامه داد: «بعد از آن دعوا، در تیم ملی مسی را دیدم و او طوری رفتار کرد انگار هیچ اتفاقی نیافتاده است. او نشان داد که چه شخصیتی دارد. رابطه ما ادامه پیدا کرد و حالا هر وقت حرف آن دعوا پیش می‌آید، با هم می‌خندیم اما مسی آن روز واقعا عصبانی بود و می‌خواست مرا بکشد.»