شهرخبر
برچسب‌های مهم خبری:#نویدکیا#سپاهان

ساکت: برای تبدیل شدن نویدکیا به یک مربی توانمند برنامه داشتیم/ باید قدردان افرادی باشیم که در دلالیسم حضور ندارند

ساکت: برای تبدیل شدن نویدکیا به یک مربی توانمند برنامه داشتیم/ باید قدردان افرادی باشیم که در دلالیسم حضور ندارند

مدیرعامل باشگاه سپاهان تأکید کرد، جامعه ورزش باید قدردان افرادی باشد که در هیاهوهای کثیف بازارهای نقل‌وانتقالات و دلالیسم حضور ندارند.

به گزارش خبرگزاری تسنیم و به نقل از سایت باشگاه سپاهان، محمدرضا ساکت با قدردانی از عملکرد محرم نویدکیا در طول دوران بازی و سرمربیگری‌اش در باشگاه سپاهان، اظهار داشت: بر خود وظیفه می‌دانم به جهت اینکه آقای محرم نویدکیا سال‌ها به‌عنوان بازیکن و کاپیتان تیم فوتبال سپاهان فعالیت داشت و حدود دو سال به دعوت باشگاه به‌عنوان سرمربی با باشگاه سپاهان همکاری داشت، نکاتی را یادآوری کنم.

وی در واکنش به اظهارات عجیب یکی از مجریان رسانه ملی درباره سرمربی پیشین این باشگاه گفت: این روز‌ها مباحث مربوط به ارزیابی تیم‌ها و مربیان فوتبال یکی از سوژه‌های پرطرفدار رسانه‌های ورزشی است و همیشه در فاصله دو لیگ شاهد حضور کارشناسان در رسانه‌ها هستیم. باید توجه داشت که این امر وظیفه ذاتی رسانه‌هاست و ما نیز به آن احترام می‌گذاریم، اما باید به اسطوره‌های فوتبال ایران مانند نویدکیا‌ها نیز احترام بگذاریم و شأن آنها حفظ شود.

مدیرعامل باشگاه سپاهان ادامه داد: دعوت آقای نویدکیا به‌عنوان سرمربی و انتصاب ایشان به این سمت براساس برنامه بلندمدتی بود که باشگاه سپاهان برای آینده‌سازی حوزه مربیگری خود برنامه‌ریزی کرده بود که بتواند از خانواده سپاهان یک فرد توانا و ستاره خود را تبدیل به یک مربی توانمند کند. روزی او به‌عنوان یک بازیکن وفادار بود و تلاش می‌شد در حوزه مربیگری ایشان چنین مسیری را طی کنند.

وی تأکید کرد: واقعیت این است که ایشان پرده‌های جدیدی از رفتار انسانی و اخلاقی و البته فنی را در فوتبال جاری و ساری کرد که اینها قابل ‌تقدیر و تحسین است، هرچند در شرایطی سخت و در موقعیتی خاص از مجموعه و ادامه همکاری با باشگاه به دلایل مشکلات شخصی و نگرانی از عدم امکان کمک به تیم فوتبال و دغدغه هواداران عذرخواهی کرد و شرایطی سختی برای باشگاه سپاهان پیش آمد، ولی این واقعیت را باید گفت که ایشان در دو سال گذشته از بسیاری از مسائل و امکانات و شرایطی که می‌توانست در اختیار مربی باشد گذشت تا بتواند تیم بهتری داشته باشد.

مدیرعامل باشگاه سپاهان خاطر نشان کرد: به همین دلیل جامعه ورزش ما باید قدردان کسانی باشد که نماد اخلاقی و رفتار انسانی هستند و هم‌اندیشه‌های خوب و فنی دارند و در هیاهوهای کثیف بازارهای نقل‌وانتقالات و دلالیسم حضور ندارند و ایشان (محرم نویدکیا) یکی از آن چهره‌ها بود که من به آن شهادت می‌دهم و روی آن تأکید دارم.

ساکت ادامه داد: اعتقاد من این است که ما باید نسبت به همه آنهایی که نمادی از جوانمردی و شرافت‌های انسانی هستند احترام ویژه قائل باشیم و آن را پاس بداریم، ما هم در باشگاه سپاهان این را وظیفه خود می‌دانیم و ایشان کماکان به‌عنوان ستاره پرفروغ برای سپاهان به‌عنوان یک سپاهانی وفادار در کنار تیم و خانه خود خواهد بود.

وی در مورد روند انتخاب سرمربی تیم فوتبال سپاهان نیز گفت: این روزها دغدغه‌هایی از طریق هواداران مطرح می‌شود که البته رسانه‌ها نیز بسیار پیگیری می‌کنند. واقعیت این است پس از پایان لیگ آقای نویدکیا به دلیل مشکلات شخصی ادامه همکاری خود با سپاهان را به نفع تیم ندانست و حتی ایشان این دغدغه را داشت که تصمیماتی بگیرد که به نفع سپاهان نباشد.

مدیرعامل باشگاه سپاهان در پایان تصریح کرد: پس از جدایی آقای نویدکیا از سپاهان کار شبانه‌روزی در سپاهان بعضاً تا پاسی از شب و ساعاتی از بامداد ادامه دارد. آقای طیب‌نیا مدیرعامل شرکت فولاد مبارکه با همه وجود از باشگاه حمایت کرد و به ثبات ساختار مدیریتی و هیئت مدیره باشگاه تأکید داشت. هیئت مدیره باشگاه نیز با حضور آقایان یوسف‌زاده، لطفی و پزشک شبانه‌روز تشکیل جلسه داده است و مسئولان باشگاه بی‌وقفه در حال فعالیت هستند. نتایج این بررسی و مذاکرات متقابلاً اعلام خواهد شد و از دغدغه همه طلایی‌دلان سپاسگزاری می‌کنم.

 

انتهای پیام/