شهر خبر

صادقی استقلالی می‌شود یا پرسپولیسی؟

مهدی طاهرخانی
صادقی استقلالی می‌شود یا پرسپولیسی؟

بازیکن پدیده به زودی یا راهی استقلال می‌شود یا پرسپولیس؛شاید هم اتفاق دیگری بیفتد.

1-تکلیف صادقی چه می شود؟یکی پرسید مگرتا حالا خودت خبراشتباه نزدی؟گفتم تا دلت بخواهد.شغل خبرنگاری آمیخته به ریسک.منابعی که ممکن است شما را بازی دهند،یا حقیقتی که تو می نویسی اما واقعا در دقایق آخر ورق برمی گردد.در مورد قاسمی نژاد من همین بازی را خوردم ناخواسته وارد یک بازی شدم.


2-به دوستی اعتماد محض داشتم.یک ایجنت به او گفت که قاسمی نژاد با پرسپولیس می بندد.من هم نوشتم. فردا قاسمی نژاد رفت استقلال. به همین سادگی می شود با یک دیتای غلط، خبر فیک به هرنفری غالب کرد.ممکن است دوستت در فلان باشگاه مرتبط بگوید نه اما تو تصور می کنی آن دوست می خواهد خبر لو نرود و تو فریب می خوری .

3-همه اینها را گفتم تا برسم به مورد سعید صادقی. چند منبع بسیار نزدیک به استقلال هفته قبل به من گفتند طیبی با آجورلو تمام کرده و فقط منتظرانتخاب سرمربی هستند.از این رو من هیچ خبری در مورد صادقی را باور نمی کنم. اما امروز باز یک موج جدید شکل گرفت این بار باشگاه گفت فریب نخور.

4-نمی دانم انتهایش چیست.اما اگر اتفاق خاصی رخ ندهد صادقی به استقلال می رود که آن روز شفاف تر درمورد فریبکاری ها صحبت می کنم. اما اگر احیانا با احتمال کم آمد پرسپولیس انگاه می شود فهمید داستان موج امروز از کجا نشات گرفت و چرا تکذیب شد.فقط کمی صبر. از یک سوراخ دوبار گزیده شدن نوبره برای همه ما.

251 251