شهر خبر

نظری در صحن مجلس:

بانکی‌پور باید از ساحت خواهران و مادران ایرانی عذرخواهی کند

بانکی‌پور باید از ساحت خواهران و مادران ایرانی عذرخواهی کند

نماینده مردم خلخال در مجلس گفت: اخیراً یکی از نمایندگان مطلبی درباره ازدواج دختران با اتباع بیگانه مطرح کرده که باید از خواهران و مادران ایرانی عذرخواهی کند.

به گزارش خبرنگار مهر، سیدغنی نظری در جلسه علنی امروز (یکشنبه ۲۹ خرداد ماه) مجلس شورای اسلامی طی تذکر شفاهی اظهار داشت: درست است که نمایندگان مجلس شورای اسلامی می‌توانند درباره هر موضوعی اظهار نظر کنند اما نمایندگان باید در اظهارات خود دقت نظر داشته باشند.

وی بیان کرد: اخیراً یکی از نمایندگان درباره ازدواج دختران ایرانی با اتباع بیگانه مطلبی را بیان کرده که این حرف درست نیست و غلط است.

نماینده مردم خلخال در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: رئیس مجلس شورای اسلامی باید به آن نماینده فرصت دهد تا از ساحت خواهران و مادران عذرخواهی کند.

گفتنی است اخیراً خبری به نقل از امیرحسین بانکی پور رئیس کمیسیون ویژه رسیدگی به طرح جوانی جمعیت منتشر شد مبنی بر اینکه دختران مجرد ایرانی با توجه به کمبود پسر مجرد در کشور می‌توانند با مسلمانان و شیعیان علاقه مند به ایران ازدواج کنند که از این طریق نه تنها توسعه فرهنگی اتفاق می‌افتد بلکه ارتباطات بین المللی هم تقویت می‌شود.