شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#کاخ سفید#آمریکا#رئیس جمهور

مشاور امنیت ملی کاخ سفید کرونایی شد

ندپرایس

آزمایش کرونای مشاور امنیت ملی کاخ سفید مثبت اعلام شده و تاکید شده است که وی ارتباطی با رئیس جمهور آمریکا نداشته است.

به گزارش مشرق، شورای امنیت ملی آمریکا اعلام کرد که تست کرونای «جیک سالیوان» مشاور امنیت ملی کاخ سفید مثبت شده است.

«آدریان واتسون» سخنگوی این شورا در بیانیه‌ای اعلام کرد: آزمایش کرونای جیک سالیوان مشاور امنیت ملی امروز مثبت اعلام شد. وی هیچ گونه علامتی در این زمینه ندارد و با رئیس جمهور نیز در ارتباط نبوده است.

خبر مثبت شدن تست کرونای سالیوان تنها چند روز پس از مثبت شدن تست کرونای دکتر «آنتونی فائوچی» مدیر مؤسسه ملی آلرژی و بیماری‌های عفونی و «خاویر بکرا» وزیر بهداشت آمریکا، منتشر می‌شود.

پیشتر «کارن ژان پی یر» سخنگوی کاخ سفید، با خبرنگار شبکه «ان بی سی» (NBC)، در مورد آخرین زمان آزمایش کرونا «جو بایدن» رئیس جمهور آمریکا به صحبت پرداخت.

وی در این باره گفت: این مسئله یک روند منظم است. این کاری است که ما انجام می‌دهیم. ما زمانی را که رئیس جمهور تماسی نزدیک داشته یا نداشته است، به اشتراک می‌گذاریم.

وقتی از وی در مورد تاریخ دقیق این مسئله سوال شد، از پاسخ دادن خودداری و در عوض تکرار کرد که بایدن هر هفته آزمایش می‌شود.

پیشتر و در اوایل ماه گذشته «کاملا هری» معاون جو بایدن نیز به کرونا مبتلا شد ودر وضعیتی قرار گرفت که مجبور شد در قرنطینه بماند. این در حالی بود که وی تمامی دوزهای واکسن کرونا را دریافت کرده بود.

منبع: مهر