شهرخبر
برچسب‌های مهم خبری:#پرسپولیس#نقل و انتقالات

پرسپولیس در آستانه خانه تکانی ۱۱ نفره/ یحیی یک تنه نقل و انتقالات را داغ می کند

درست به اندازه لیست خریدها و گزینه‌های مد نظر یحیی گل محمدی در فصل نقل و انتقالات، لیست خروجی پرسپولیس هم جذاب به نظر می‌رسد و حدس زدن نام بازیکنانی که قرار است از این تیم بروند دشوار شده.

پرسپولیس در آستانه خانه تکانی ۱۱ نفره/ یحیی یک تنه نقل و انتقالات را داغ می کند

بعد از حامد لک هنوز هیچ بازیکنی از پرسپولیس جدا نشده و با اینکه طی دو سه هفت اخیر بارها درباره لیست خروجی و نفراتی که مد نظر کادر فنی نیستند صحبت شده اما هنوز هیچ لیست روشن و شفافی درباره خروجی‌ها از سوی کادر فنی به باشگاه داده نشده است. در واقع یحیی و باشگاه منتظر مانده‌اند تا ببینند درباره خریدهای جدید تا کجا پیش خواهند رفت و تا وقتی خریدهای‌شان تکمیل نشود اعلام نیاز نمی‌کنند. در حال حاضر پرسپولیس یازده بازیکن بلاتکلیف دارد که قراردادشان تمام شده و از این جمع می‌شود یک ترکیب خوب جفت و جور کرد که گلر ندارد اما یازده بازیکن مدعی بازی کردن در آن دیده می‌شوند.

از این جمع یازده نفره احسان پهلوان و سیامک نعمتی در لیست تمدیدی‌های یحیی بوده و هستند اما هنوز موفقیتی در این خصوص حاصل نشده است.

اگر پرسپولیس غیر از گئورگی ولسیانی دو خرید دیگر داشته باشد که به احتمال زیاد شناخته شده و بزرگسال خواهند بود فقط یک بازیکن بزرگسال دیگر می‌تواند جذب کند. در عین حال اگر قانون سهمیه زیر ۲۵ سال وجود داشته باشد پرسپولیس می‌تواند دو سهمیه اینطوری بردارد که یکی از آنها مهدی عبدی خواهد بود و مثلاً محمد شریفی می‌تواند در این لیست قرار بگیرد. در واقع اگر این قانون دست نخورده باشد جا برای حضور یک بازیکن دیگر هم باز می‌شود اما پرسپولیس می‌تواند دو یا سه نفر (اگر شریفی تمدید کند) از بین بلاتکلیف‌های فعلی‌اش را حفظ کند که باید دید قرعه به نام چه کسی خواهد افتاد.

۱-سیدجلال حسینی: باشگاه اعلام کرده کاپیتان نامدار پرسپولیس حضور در کادر فنی را پذیرفته و این مسأله در یک کنفرانس خبری اعلام خواهد شد. در واقع برعکس روزهای گذشته تکلیف سیدجلال روشن‌تر از بقیه بلاتکلیف‌های پرسپولیس به نظر می‌رسد.

۲- علیرضا ابراهیمی: اول فصل که قهر کرده بود می‌گفت نصف تیم‌های لیگ برتر او را می‌خواهند. همین الان هم ظاهراً کلی مشتری داخلی دارد اما می‌خواهد خارج از ایران به فوتبالش ادامه دهد و یک پیشنهاد از حاشیه خلیج فارس هم دارد اما گفته پرسپولیس باید با او تسویه کند.

۳-سعید آقایی: قطعاً در پرسپولیس نمی‌ماند. چندی پیش خیلی جدی گفته شد انتقالش به فولاد خوزستان قطعی شده اما اینگونه نشد. بعد هم پیشنهاد گل‌گهر در رسانه‌ها و فضای مجازی مطرح شد اما معلوم نیست تصمیم این مدافع چپ چه خواهد بود.

۴- رامین رضاییان: در حالی که هواداران برای حفظش در فضای مجازی همچنان تکاپو می‌کنند اما شانس زیادی ندارد. بعد از تراکتور حالا گفته می‌شود سپاهان به شکل رسمی به او پیشنهاد داده اما رامین منتظر تصمیم نهایی گل‌محمدی است.

۵-محمد شریفی: می‌گفت دوست دارد در پرسپولیس بماند اما اخیراً گفته شده سپاهان هم به این بازیکن پیشنهاد رسمی داده و حتی انتقالش به این تیم نهایی شده است. قلب طلایی رنگی که شریفی در صفحه خود گذاشت هم این انتقال را جدی کرده است.

۶-رضا اسدی: فعلاً خبری از آن پیشنهاد تایلندی نیست اما گفته می‌شود چهار باشگاه داخلی که سه تای‌شان پولدار هستند او را می‌خواهند. غیر از تراکتور که تیم سابق اسدی بوده ظاهراً باشگاه‌های گل‌گهر، مس کرمان و سپاهان هم به این بازیکن پیشنهاد داده‌اند.

۷-علی شجاعی: بعید است این بازیکن هم در پرسپولیس ماندنی شود. گفته می‌شود غیر از نساجی تیم سابقش، باشگاه تازه‌وارد مس کرمان هم به این بازیکن پیشنهاد داده و هوایی‌اش کرده است اما شجاعی هم تا روز آخر صبر خواهد کرد تا شاید در پرسپولیس بماند.

۸-احسان پهلوان: نام او جایی در حوالی فهرست تمدیدی‌های مد نظر یحیی گل‌محمدی بود اما پیشنهادهای دیگر هوایی‌اش کرده. بعد از سپاهان حالا گفته شده رقمی که فولاد به او پیشنهاد داده با پرسپولیس تفاوت زیادی دارد و بعید نیست فصل بعد پهلوان را فولادی ببینیم.

۹- سیامک نعمتی: گفته می‌شد فولاد به او پیشنهاد داده ضمن اینکه یک تیم اماراتی هم مشتری اوست. البته نعمتی فصل قبل بیشتر از نصف فصل مصدوم بوده و شاید برایش ماندن در پرسپولیس بهترین گزینه ممکن باشد اما فعلاً سر مسائل مالی تمدید نکرده است.

۱۰ -مهدی مهدیخانی: فصل قبل خیلی کم و فقط در دو بازی آخر نیم فصل اول و دوم مقابل فجرسپاسی دقایق بسیار کوتاهی بازی کرد و یحیی گل‌محمدی هم بابت حفظ او حرف زیاد شنید اما حالا که قراردادش تمام شده باید از پرسپولیس جدا شود. مهدیخانی هیچ پیشنهادی ندارد.

۱۱- عیسی آل‌کثیر: با توجه به اینکه حدود ۵ ماه جراحی‌اش را عقب انداخت و زمان زیادی را از دست داد احتمالاً نیم فصل اول لیگ بیست و دوم را از دست خواهد داد. فعلاً شایعه نخواستن او قوی‌تر است و اگر مهاجم نوک خارجی جذب شود احتمالاً با عیسی که سنش هم بالا رفته تمدید نخواهد شد.