شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#تلویزیون

مجریان مشهور تلویزیون در کنار همسران مجری شان+تصاویر

کدخبر: 502521
اقتصادنیوز: برخی از مجریان زن و مرد در شبکه های مختلف تلویزیونی با هم ازدواج کرده اند.

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از نمناک، در میان هنرمندان و چهره های مشهور افرادی وجود دارند که با همکار خود ازدواج کرده اند و با وجود گذر سالیان زیادی از ازدواجشان برخلاف تصور بسیاری زندگی مشترک پایداری دارند. در ادامه این بخش از نمناک به معرفی مجریانی می پردازیم که به واسطه کارشان با یکدیگر اشنا شده اند و ازدواج کرده اند.

نیما کرمی و زینب زارع

نیما کرمی مجری و تهیه‌کننده تلویزیون متولد 23 تیر 1356 در اصفهان است که با اجرای برنامه صبحی دیگر از شبکه آموزش به شهرت رسید. همسر این مجری زینب زارع نیز مجری و گوینده تلویزیون است که در سال 1385 با یکدیگر ازدواج کرده و صاحب یک دختر به نام نیل متولد سال 1392 و یک پسر به نام کیامهر متولد سال 1397 هستند؛ نیما کرمی و همسرش زینب زارع اجراهای مشترکی با یکدیگر داشته اند.

نیما کرمی

ستاره سادات قطبی و شهرام شکیبا

شهرام شکیبا مجری و گوینده تلویزیون متولد 17 آبان 1351 در تهران است که اکثرا او را برای اجرا در برنامه ادبی قند پهلو میشناسند. این مجری تاکنون دوبار ازدواج کرده است، همسر اول ایشان مهسا ملک مرزبان مجری تلویزیون است که در سال 1385 از یکدیگر جدا شدند، حاصل این ازدواج یک فرزند پسر به نام علی است.

شهرام شکیبا در سال 1393 با خانم ستاره سادات قطبی مجری و برنامه ساز تلویزیون ازدواج کرد، حاصل این ازدواج نیز یک فرزند پسر به نام صدرا است. ستاره سادات قطبی نیز از ازدواج اول خود صاحب پسری به نام امیرعلی است.

شهرام شکیبا

شعله رزمجو و همسرش امید قالیباف

امید قالیباف متولد آبان 1348 در آبادان، گوینده خبر و کارشناس اقتصادی می باشد که فعالیت خود را از سال 1377 با گویندگی اخبار آغاز کرد. همسر ایشان شعله رزمجو یکی از گویندگان مشهور خبر در تلویزیون است که در سال 1393 با امید قالیباف آشنا شده و با او ازدواج کرد و یک فرزند پسر حاصل این ازدواج می باشد.

شعله رزمجو

المیرا شریفی و همسرش داوود عابدی

المیرا شریفی مقدم گوینده مشهور شبکه خبر متولد سال 1361 در تبریز و همسر داود عابدی مجری و گزارشگر برنامه های ورزشی می باشد. خانم شریفی مقدم با داوود عابدی همکارش در سال 1382 ازدواج کردند. این زوج دارای دو پسر به نام های امیر ابوالفضل و امیر ارسلان هستند که تنها 10 ماه و 20 روز فاصله سنی دارند.

المیرا شریفی

مبینا نصیری و مهدی توتونچی

مبینا نصیری مجری رادیو و تلویزیون متولد 5 اردیبهشت 1368 در تهران است، او 1 اسفند 1399 با مهدی توتونچی مجری برنامه شب‌های فوتبالی شبکه ورزش سیما ازدواج کرده است. مهدی توتونچی مجری شبکه ورزشی یک ازدواج ناموفق با نیلوفر اردلان فوتسالیست تیم ملی زنان داشته و از وی صاحب یک پسر نوجوان می باشد.

مبینا نصیری

محیا اسناوندی و مجتبی کشاورز

محیا اسناوندی مجری تلویزیون و رادیو متولد 25 اردیبهشت 1369 در تهران است که در تیر 98 خبر ازدواج خود را با مجتبی کشاورز تهیه کننده و مجری برنامه های تلویزیونی منتشر کرد. بازی در سریال روزهای بهتر، مینی سریال دیگری؛ سریال نامه آخر، سریال دستت را به من بده و فیلم سینمایی دم سرخ ها از جمله فعالیت های بازیگری محیا اسناوندی می باشد.

محیا اسناوندی