شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#پرسپولیس#کادر فنی#نقل و انتقالات

پنجره نقل و انتقالات پرسپولیس به زودی باز می‌شود/ منتظر برنامه کادر فنی برای اردوی پیش فصل هستیم

پنجره نقل و انتقالات پرسپولیس به زودی باز می‌شود/ منتظر برنامه کادر فنی برای اردوی پیش فصل هستیم

معاون اجرایی باشگاه پرسپولیس اعلام کرد به زودی مطالبات استوکس پرداخت می‌شود تا پنجره نقل و انتقالاتی باشگاه برای ثبت خریدهای جدید پرسپولیس باز شود.

محمد محمدی در گفت‌وگو با خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری برنا در خصوص برگزاری دیدار دوستانه پیشکسوتان پرسپولیس و تیم  پویش صعود (کودکان کار) اظهار داشت: طبق درخواستی که از سوی سازمان ورزش منطقه 5 به باشگاه پرسپولیس شد، برنامه بازی دوستانه با کودکان کار به ما رسید و در حالی که باشگاه پرسپولیس همواره در کارهای خیر پیش قدم است، پیشکسوتان ما در این بازی دوستانه و خیریه حضور  پیدا کردند.

وی درباره شرایط باشگاه در فصل نقل و انتقالات تاکید کرد: همه در تلاش هستیم براساس نیازهای کادر فنی در این فصل حضور پررنگ داشته باشیم و بتوانیم تیم خوب و قدرتمندی را برای فصل بعد آماده کنیم.

محمدی در خصوص نگرانی‌هایی که در مورد بسته بودن  پنجره نقل و انتقالاتی باشگاه پرسپولیس وجود دارد، افزود: مشکلی از این بابت وجود ندارد و قرار است بدهی آنتونی استوکس هم تا چند روز دیگر پرداخت شود تا بتوانیم خریدهای جدید را به ثبت برسانیم.

100

معاون اجرایی پرسپولیس در مورد شرایط تیم‌های پایه باشگاه به خبرنگار برنا گفت: محسن خلیلی از فصل قبل به عنوان مدیر تیم های پایه در این سمت ابقا شد. به هر حال در سال های اخیر تیم بزرگسالان پرسپولیس قهرمانی ها و موفقیت های زیادی را به دست آورده است و حالا برنامه باشگاه این است که در رده های سنی پایه هم بتوانیم مقام ها و موفقیت های خوبی را کسب کنیم. بر این اساس کادر فنی تیم های پایه نفرات جدید آماده به کار شده اند و دیدگاه این است که امسال بتوانیم در رده های پایه نیز نتایج خوبی را کسب کنیم.

محمدی با اشاره به جدایی فنایی و رحیم‌پور از کادر تیم بزرگسالان تصریح کرد: مربی بدنساز جدید باشگاه که به صورت رسمی معرفی شد و قرار است مربی جدید دروازه بان ها نیز به زودی مشخص شده و کارش را در پرسپولیس آغاز کند.

مدیر پرسپولیس در مورد برنامه‌های آماده سازی و برگزاری اردوی پیش فصل برای پرسپولیس هم افزود: بعد از پایان نقل و انتقالات قرار است در مورد این مسئله برنامه ریزی کنیم. کادر فنی قرار است براساس آغاز لیگ در این مورد تصمیم گیری کرده و برنامه اش را به باشگاه اعلام کند تا اقدامات لازم برای برگزاری اردوی پیش فصل برای تیم انجام شود.

وی در پایان خطاب به هواداران پرسپولیس گفت: هواداران تا به امروز حامی خوبی برای پرسپولیس بوده اند و از آنها می خواهم برای ما دعا کنند تا بتوانیم کارمان را به نحو احسن انجام دهیم.

خبرنگار: علی شفیعی جم

انتهای پیام