شهر خبر

دست رد استقلال به سینه گزینه پرسپولیس!/ یا تخفیف بده یا در هر تیمی خواستی برو!

یکی از مهره های پر سر و صدای فصل نقل و انتقالات لیگ برتر هافبک تهاجمی تیم گل گهر سیرجان است.

دست رد استقلال به سینه گزینه پرسپولیس!/ یا تخفیف بده یا در هر تیمی خواستی برو!

در روزهای گذشته بارها نام سعید صادقی به عنوان هافبک مورد نظر سه تیم استقلال، پرسپولیس و فولاد خوزستان مطرح شده است اما هنوز هیچ یک از این سه تیم موفق به توافق با این بازیکن نشده اند.

سعید صادقی هافبک ۲۸ ساله تیم گل گهر سیرجان که متولد شهر ساری در استان مازندران است فصل گذشته با برجای گذاشتن آمار قابل توجهی در ارسال پاس گل توانست یک شبه ره صدساله را پیموده و نظر بسیاری از تیمهای مطرح لیگ برتری را به خودش جلب کند.

او در رقابت‌های لیگ برتر بیست و یکم در ۲۹ بازی برای گل گهر به مدت ۲۳۸۹ دقیقه به میدان رفت، هفت گل زد و ۱۴ پاس گل داد تا اسمش را بر سر زبان‌ها بیندازد. بازیکنی که تا دو فصل پیش از آن که در شهرخودرو حضور داشت یک فوتبالیست نسبتا ناشناس به شمار می رفت.

اما از باشگاه استقلال خبر می‌رسد مذاکرات اولیه با این بازیکن صورت گرفته ولی ظاهراً مدیربرنامه‌های صادقی عدد و رقمی را به مدیران باشگاه استقلال پیشنهاد کرده که مورد موافقت قرار نگرفته است. بازیکنی که قرارداد فصل قبلش با گل گهر سیرجان ۳ و نیم میلیارد بوده حالا خواستار دریافت رقم چند برابری برای یک فصل کرده است. رقمی که به هیچ عنوان مورد قبول مسئولان استقلال قرار نگرفته و به نماینده این بازیکن هم اعلام شده که قادر به پرداخت این مبلغ به او نیستند. ظاهرا مسئول مذاکرات باشگاه استقلال به مدیربرنامه این بازیکن گفته برای پوشیدن پیراهن استقلال یا باید تخفیف بدهد و یا اینکه قید حضور در این تیم را بزند.

نزدیکان به باشگاه پرسپولیس نیز مشابه همین موضوع را عنوان کرده و گفته اند که این رقم مورد تأیید مسئولان نقل و انتقالاتی این باشگاه هم نبوده است.

نکته جالب توجه در ارتباط با این بازیکن علاقمندی طرفداران دو تیم استقلال و پرسپولیس به حضورش در تیم شان است. به شکلی که صفحات و کانال های مجازی آبی و قرمز تقریباً هر روز از این بازیکن یاد می کنند و او را علاقمند به پوشیدن پیراهن تیم محبوبشان می‌دانند.