شهرخبر
برچسب‌های مهم خبری:#پرسپولیس#نقل و انتقالات

خبر بد برای پرسپولیس در نقل و انتقالات

خبر بد برای پرسپولیس در نقل و انتقالات

صدآنلاین : در قرارداد کوین یامگا بهترین گلزن فصل گذشته استقلال هیچ بندی برای جدایی در فصل بعد وجود ندارد.

کوین یامگا بهترین گلزن فصل گذشته استقلال را می‌توان یکی از با کیفیت ترین بازیکنان خارجی دانست که در یک دهه اخیر در فوتبال ایران حضور یافته و در همان اولین سال حضورش در تیم استقلال نه تنها بهترین گلزن این تیم شد، بلکه توانست عنوان دومین گلزن برتر فصل را نیز به خود اختصاص دهد.

در حالی که در برخی محافل گفته می‌شد این بازیکن پیشنهادات اغوا کننده‌ای از برخی تیم‌ها دریافت داشته و حتی یکی از واسطه‌های نزدیک به این بازیکن اخیراً خبر از جدایی قریب‌الوقوع وی از جمع آبی پوشان داده، این موضوع نمی‌تواند درست باشد چون یامگا برای فصل بعد هم با استقلال قرارداد قطعی دارد.

قرارداد یامگا در ابتدای فصل پیش به صورت قطعی و دو ساله بسته شد و در این قرارداد هیچ بند فسخی برای بازیکن در هیچ صورت در نظر گرفته نشده است. در حالی که در قرارداد مزبور باشگاه می‌توانست در صورت عدم رضایت کادر فنی بعد از هفته بیست و پنجم با اعلام رسمی و کتبی به این بازیکن و پرداخت ۵۰ هزار یورو غرامت، قرارداد را به صورت یک‌طرفه فسخ نماید.

این فرایند نشان می‌دهد قرارداد فصل دوم یامگا با استقلال هم بدون هیچ قید و شرطی جریان خواهد یافت و این بازیکن تأثیر گذار در فصل بیست و یکم هم با پیراهن این تیم در لیگ برتر حضور خواهد یافت.