شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#استقلال

مهدی فنونی زاده در گفت و گو با خبر ورزشی:

طاقت ندارم حرص خوردن هوادار استقلال را ببینم/ استقلال با این مربی حتما دوباره قهرمان می‎شود/ به خدا اصلا حسین زاده را نمی شناختم

پیشکسوت استقلال گفت: اگر استقلال فصل گذشته با قدرت قهرمان شد یکی از دلایلش شروع به موقع تمرینات و آمادگی بدنی بچه های تیم بود. امیدوارم دوباره اتفاقات بد گریبان تیم را نگیرد.

طاقت ندارم حرص خوردن هوادار استقلال را ببینم/ استقلال با این مربی حتما دوباره قهرمان می‎شود/ به خدا اصلا حسین زاده را نمی شناختم

مهدی فنونی زاده، بازیکن اسبق استقلال در گفتگو با خبر ورزشی، درباره وضعیت روزهای اخیر این تیم بدون مشخص شدند سرمربی اظهاراتی را مطرح کرد.

چه شد که چند روز پیش نسبت به بلاتکلیفی تیم استقلال واکنش نشان داده بودید؟

وقتی به عنوان یک پیشکسوت استقلال می بینم هر روز رقبا در حال آماده شدن برای ورود به فصل تمرینات پیش فصل لیگ برتر هستند ولی استقلال از جایش تکان نمی خورد ناراحت می شوم. وقتی نگرانی هواداران را می بینم حرص میخورم! من از آن پیشکسوتان نیستم که تابستان به آمریکا و کانادا سفر کنم یا در ویلای ساحلی ام مشغول استراحت باشم. من هر روز بین مردم هستم و با توجه به شرایط زندگی ام با طرفداران استقلال ارتباط دارم.

به نظر شما مربی خارجی برای استقلال خوب است یا داخلی؟

امیدوارم به آن روزی نرسیم که بگوییم هر گزینه ای بود فقط بیاید و خارجی و ایرانی بودنش مهم نیست! ولی قطعاً این تیم با این پتانسیل خوب نیاز دارد که یک مربی خارجی سطح بالا هدایتش را در دست بگیرد. استقلال با تفکرات فرهاد مجیدی و گابریله پین شرایط خوبی در فصل گذشته پیدا کرده و حالا لازم است تا پس از جدایی مجیدی این مسیر با حضور یک مربی خارجی خوب که در سطح اروپا کار کرده باشد ادامه پیدا کند. قطعا مربی سطح بالا دوباره استقلال را قهرمان می کند.

این روزها صحبت از حضور دوباره پین و یا یک مربی صربستانی مطرح است. فکر می کنید کدام یک بیشتر به درد استقلال بخورد؟

مربی ایتالیایی پارسال با استقلال بوده و این تیم را به خوبی می‌شناسد. مربی صربستانی را هم نمیدانم! شنیدم سرمربی سوئیس بوده، ولی در کل من بیشتر نگران از دست رفتن فرصت برای تمرینات تیم هستم.

طاقت ندارم حرص خوردن هوادار استقلال را ببینم/ استقلال با این مربی حتما دوباره قهرمان می‎شود/ به خدا اصلا حسین زاده را نمی شناختم

چطور؟

شما نگاه کنید تنها سالی که استقلال به موقع تیمش را بست، به موقع یارگیری کرد، به موقع تمریناتش را استارت زد و به موقع به اردو رفت تابستان پارسال بود اما در سال های قبل از آن، استقلال همیشه فرصت بدنسازی کمی در اختیارش قرار می گرفت و در نهایت تیم در نیم فصل دوم یا نیم فصل اول شرایط مطلوبی نداشت. اما استقلال پارسال با قدرت وارد لیگ شد و هر سه بازی اول فصل خودش را برنده شد. یادمان نرفته بچه های تیم در پایان هفته سوم به صدر جدول رفتند. ما یک چنین تیمی را برای لیگ بعدی نیاز داریم تا دوباره مدعی قهرمانی باشیم. اگر استقلال دیر تمریناتش شروع کند و یا فرصت لازم برای بدنسازی نداشته باشد ضرر میکند.

تابستان پارسال فکر می‌کردید استقلال قهرمان لیگ برتر بشود؟ آن هم با این رکوردها؟

به هیچ وجه! فقط خوشحال بودیم که استقلال فرصت تمریناتش را به درستی استفاده کرده وگرنه خیلی از بازیکنانی که به استقلال آمدند را خود من نمی شناختم. به خدا قسم همین امیرحسین حسین زاده که پدیده استقلال شد را نمی‌شناختم. مهدی پور یا نیک نفس هم همین طور! این بچه‌ها اصلاً اسامی مطرحی در فوتبال نبودند اما هنر فرهاد مجیدی در بازی گرفتن از این نفرات باعث شد حالا تک تک آنها جزو مهره های سرشناس و شناخته‌شده لیگ برتر باشند. استقلال با داشتن چنین بازیکنان مطرح و بی ادعایی می تواند با یک مربی خوب فصل آینده دوباره قهرمان شود.