شهر خبر

جوابیه وزارت ورزش و جوانان به انتشار مطلبی در روزنامه آرمان ملی ،

جوابیه وزارت ورزش و جوانان به انتشار مطلبی در روزنامه آرمان ملی ،

وزارت ورزش و جوانان به انتشار مطلبی با عنوان "همه فراری از دوحه؛ ایران در قطر!" روزنامه آرمان ملی واکنش نشان داد.

به گزارش خبرگزاری برنا، وزارت ورزش و جوانان به انتشار مطلبی با عنوان " همه فراری از دوحه؛ ایران در قطر!" مورخ پنج‌شنبه 22/03/1401 روزنامه آرمان ملی واکنش نشان داد.

در این جوابیه آمده است: 

سرکار خانم نیره طاهری‌نیک  

صاحب امتیاز و مدیرمسوول محترمه نشریه وزین آرمان ملی ؛ عطف به مطلب(گزارش) مندرج در شماره 1296 مورخ پنج‌شنبه 22 خرداد 1401 آن روزنامه با عنوان: "همه فراری از دوحه؛ ایران در قطر!" موارد مطروحه زیر در پاسخ به اظهارنظر نگارنده و در راستای تنویر افکارعمومی حضورتان ارایه می‌شود. 

خواهشمند است دستور فرمایید مطابق ماده 23 از فصل ششم قانون مطبوعات نسبت به انتشار جوابیه ارسالی اقدام مقتضی معمول دارند: 

در پی لغو یک‌جانبه بازی ایران و کانادا که قرار بود در مورخ 15 خرداد در ونکوور کانادا برگزار شود، فدراسیون فوتبال برای استفاده از فرصت فیفادی در خردادماه، نظر سرمربی محترم تیم‌ملی را برای برنامه جایگزین جویا شد و سرانجام با تاکید فنی سرمربی، برای برپایی اردوی تیم‌ملی در دوحه و مجموعه تمرینی "اسپایر" (به‌عنوان یکی از مجهز‌ترین کمپ‌های ورزشی دنیا) برنامه‌ریزی انجام گرفت.  

بنابراین فدراسیون فوتبال برای تامین نظر و احترام به خواست فنی سرمربی محترم، اردوی تیم‌ملی را در این زمان از سال، در دوحه برنامه‌ریزی کرد.  

ضمن این‌که هم‌زمان با برپایی اردوی تیم‌ملی فوتبال ایران در دوحه، فیفا دو دیدار پلی‌اف جام‌جهانی (استرالیا- امارات و استرالیا- پرو) را نیز در همین کشور و در همین شرایط آب و هوایی برگزار کرد که با توجه به استانداردهای همیشگی فیفا مشخص است، برخلاف آنچه عنوان‌شده، تیم ایران تنها تیم حاضر در دوحه در خردادماه نبوده است.

انتهای پیام