شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#مسجد الاقصی#آتش

مفتی قدس اشغالی:

احتمال تخریب مسجد الاقصی به دست صهیونیست ها بعید نیست

احتمال تخریب مسجد الاقصی به دست صهیونیست ها بعید نیست

شیخ «محمد حسین» با ابراز نگرانی از افزایش درخواست صهیونیست ها برای تخریب مسجد الاقصی گفت این احتمال بعید نیست و همان هایی که مسجد الاقصی را آتش زدند، ممکن است روزی تخریبش کنند.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از خبرگزاری شهاب، شیخ محمد حسین مفتی قدس اشغالی و فلسطین در مصاحبه‌ای تلویزیونی گفت: اظهارات بسیاری از جانب اعضای «کنست» اسرائیل مطرح شده است که به صورت واضح خواهان تخریب مسجد الاقصی و ساختن «هیکل سلیمان» به جای آن هستند.

وی ادامه داد: ما از این افزایش درخواست‌ها برای تخریب مسجد الاقصی نگران هستیم و این احتمال را بعید نمی‌دانیم زیرا همان کسانی که مسجد الاقصی را به آتش کشیدند ممکن است روزی از روزها آن را تخریب کنند.

شیخ محمد حسین تصریح کرد: اما ما به هیچ عنوان تسلیم این رژیم اشغالگر با تمام توطئه‌هایش نخواهیم شد. ما صدها شهید و هزاران زخمی و اسیر از فرزندان ملت فلسطین را تقدیم کرده ایم تا آرمان بزرگ فلسطین با تمام بخش‌هایش و در رأس آن مسجد الاقصی و مقدسات اسلامی و مسیحی حفظ شود.

این اظهارات در حالی است که برخی از نهادها و سازمان‌های صهیونیستی روز برگزاری مراسم موسوم به «راهپیمایی پرچم» را روز آغاز تخریب «قبة الصخره» در مسجد الاقصی خوانده بودند.