شهر خبر

وعده شیرین رئیسی در سالروز پیروزی در انتخابات ریاست جمهوری

کدخبر: 502549
سید ابراهیم رئیسی در جمع مردم ورامین، قرچک و پیشوا در سالروز انتخابات ریاست جمهوری گفت: ساختارهای مولد نابرابری و فساد را اصلاح خواهیم کرد.

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از ایرنا ، رئیس جمهور روز شنبه در جمع مردم ورامین، قرچک و پیشوا در سالروز انتخابات ریاست جمهوری افزود: رای مردم در انتخابات ۲۸ خرداد، رای به اجرای عدالت بود. آنچه مردم از ما خواستند مبارزه با فقر و فساد و تبعیض بود و به این عهد خود بامردم وفادار هستیم ما دولت صادق الوعدی خواهیم بود ان‌شاءالله.

وی اظهار داشت: ترجیح دادم سالروز انتخابات ریاست جمهوری را به جای سالن اجلاس سران و شرکت در مراسم های شکلی، در جمع مردم و در کنار آنها باشم و به طرح های نیمه تمام و مشکلات آنها رسیدگی کنم.

رئیس جمهور اضافه کرد: در جمع مردم ولایتمدار و انقلابی شهرستان های ورامین، پیشوا و قرچک هستم، مردمی که خوش درخشیدند و از سال ۴۲ در یاری امام بزرگوار کفن پوش و برای یاری رساندن به حقوق حقه امام دفاع کردند که این دفاع نشان از بصیرت مردم ورامین دارد.

رئیس قوه مجریه خاطرنشان کرد: مردم نشان دادند همیشه هستند از اول انقلاب، دفاع مقدس، دفاع از حرم و البته مردم ورامین پیشوا و قرچک در این عرصه خوش درخشیدند نشانشان همین صدق شهدا و جانبازان و خانواده آنان است که در جریان فیام ۱۵ خرداد سال ۴۲ ، سال ۵۷ و فتنه ۸۸ مردم ولایتمدار ورامین وارد میدان شدند و کفن پوش برای خاتمه فتنه به سمت تهران حرکت کردند.

رئیسی در سالروز پیروزی در انتخابات ریاست جمهوری : دولت صادق‌الوعدی خواهیم بود ، ان‌شاءالله چشن پیروزی انتخاباتی رئیسی

رئیسی ادامه داد: پس از انتخابات ریاست جمهوری باید به طرح های نیمه تمام منطقه سر بزنیم و در جمع مردم باشیم تا مشکلات برطرف شود این برای من شیرین تر است که در بین مردم باشم.
رئیس جمهور تاکید کرد: به برکت انقلاب اسلامی طی ۴۰ سال گذشته در ورامین، قرچک و پیشوا کارهای زیادی شده است با وجود کارهای زیاد، کارهایی نیز باقی مانده، مترو از پروژه هایی است که باید خیلی زودتر از این ها به اتمام می رسید ، مراکز درمانی در پیشوا یک درمانگاه مجهز جزو ضرورت ها است، مجموعه مسکونی که به خاطر اقدامات فنی و حقوقی در قرچک مانده و مردم نتوانستند از آن استفاده کنند.

وی اضافه کرد: در جمع مردم پیشوا حاضر شدیم و عرض ادب کردیم تا مشکلات این شهرستان را حل کنیم، این منطقه مشکلات و مزایایی دارد باید با کمبودها و توجه به این مزایا به مشکلات رسیدگی کنیم که این امر به تمرکز در تصمیم گیری نیاز دارد.
رئیسی اعلام کرد: فرمانداری ورامین ویژه می شود تا کار مردم سریعتر حل گردد، باید از بار استان تهران بکاهیم و در شرق و غرب تهران (ایجاد) استان جدید بررسی خواهد شد. رئیس جمهور به همراه شماری از اعضای هیات دولت برای بازدید میدانی و بررسی مشکلات مردم ، وارد دشت ورامین شد.