شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#تهران#جدید#شهر تهران#دارای#شهردار

ایجاد کلانتری‌های جدید در منطقه ۱۱ تهران در راستای ارتقای امنیت

ایجاد کلانتری‌های جدید در منطقه 11 تهران در راستای ارتقای امنیت

شهردار منطقه ۱۱ شهر تهران با بیان اینکه مسئله ارتقاء امنیت شهروندان در این منطقه دارای اهمیت فوق‌العاده‌ای است، گفت: برای ارتقاء امنیت در فاز اول به دنبال ایجاد دو کلانتری جدید در منطقه هستیم و پیگیری‌های اولیه برای تأمین زمین انجام شده است.

به گزارش خبرنگار اجتماعی خبرگزاری تسنیم؛ نشست بررسی موضوعات و معضلات امنیت اجتماعی در منطقه 11 با حضور محمد آخوندی رئیس کمیسیون برنامه و بودجه شورای اسلامی شهر تهران، سید محمد موسوی شهردار منطقه11، سرهنگ مافی سرکلانتر هشتم تهران، محمودی، فرمانده سپاه ناحیه مقاومت بسیج سلمان فارسی، مدیران شهری منطقه11 و رؤسای کلانتری‌های سطح منطقه برگزار شد.

سید محمد موسوی شهردار منطقه 11 ‌در این نشست ضمن اشاره به ویژگی‌های خاص و حساسیت‌های ویژه این منطقه اظهار کرد: مسئله ارتقاء امنیت شهروندان در منطقه 11 از دغدغه‌های اصلی و دارای اهمیت فوق‌العاده است.

وی همچنین در گزارشی از وضعیت عمومی امنیت اجتماعی منطقه گفت و در این گزارش ضمن اشاره به جمعیت 308 هزار نفری ثابت و 2 میلیون نفری شناور، جاذبه سفر به منطقه به واسطه فعالیت‌های سیاسی، اقتصادی و اجتماعی تاکید کرد: برای ارتقاء امنیت ضمن همکاری نزدیک بسیج و ناجا در فاز اول به دنبال ایجاد دو کلانتری جدید در منطقه هستیم و پیگیری‌های اولیه برای تأمین زمین و زیرساخت انجام شده است.

 شهردار منطقه 11 تهران خاطرنشان کرد : افزایش حضور اتباع بیگانه در سطح منطقه، سگ‌گردانی و معضلات اجتماعی در برخی بوستان‌ها از جمله موارد مورد اشاره و مطالبات شهروندان است که با پیگیری و همکاری و حمایت نهادهای دیگر مرتفع خواهد شد.

وی افزود: احداث کلانتری جدید، دغدغه مدیریت شهری است و ما برای ارتقای امنیت اجتماعی و توجه به مطالبات مردم در کنار سایر دستگاه‌ها تلاش می‌کنیم.

انتهای پیام/