شهر خبر

سرهنگ یداله شرفی فرمانده مرزبانی استان بوشهر خبر داد:

توقیف یک شناور حامل سلاح در آب‌های گناوه / ۷ نفر دستگیر شدند

فرمانده مرزبانی استان بوشهر از توقیف یک فروند شناور باری و کشف انواع سلاح سرد در گناوه خبر داد.

اعتمادآنلاین|

سرهنگ یداله شرفی فرمانده مرزبانی استان بوشهر از توقیف یک فروند شناور باری و کشف انواع سلاح سرد در گناوه خبر داد. وی افزود: با هماهنگی مقام قضائی و بررسی شناور توقیفی، تعداد سه هزار و ۶۰۰ عدد انواع سلاح سرد شامل خنجر و انواع چاقو ضامن‌دار و.. کشف شد. او با اشاره به دستگیری ۷ نفر متهم، ارزش ریالی کالای مکشوفه را بر اساس نظریه کارشناسان مربوطه بالغ بر ۳۶ میلیارد ریال برآورد کرد.

به گزارش مهر، سرهنگ یداله شرفی صبح شنبه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: در راستای اجرای طرح مبارزه با قاچاق کالا و ارز در پی اقدامات اطلاعاتی و عملیاتی هدفمند مرزبانی استان یک فروند شناور باری حامل کالای قاچاق و ممنوعه از مبدأ یکی از کشور‌های عربی در اسکله گناوه توسط مأمورین شناوری و توقیف شد.

وی افزود: با هماهنگی مقام قضائی و بررسی شناور توقیفی، تعداد سه هزار و ۶۰۰ عدد انواع سلاح سرد شامل خنجر و انواع چاقو ضامن‌دار و.. کشف شد.

فرمانده مرزبانی استان بوشهر با اشاره به دستگیری ۷ نفر متهم، ارزش ریالی کالای مکشوفه را بر اساس نظریه کارشناسان مربوطه بالغ بر ۳۶ میلیارد ریال برآورد کرد.

وی خاطرنشان کرد: بر اساس قانون حمل و نگهداری سلاح‌های گرم و سرد و چاقو‌های نامتعارف جرم بوده و با متخلفان برابر قانون برخورد می‌شود.