شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#چلسی#اینتر#لندن

خودداری اینتر از افزایش پیشنهادش به چلسی برای خرید لوکاکو

خودداری اینتر از افزایش پیشنهادش به چلسی برای خرید لوکاکو

باشگاه اینتر به آبی‌پوشان لندن هشدار داده است که قصد ندارد پیشنهادش برای برگرداندن روملو لوکاکو را افزایش دهد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، آخرین خبرها درباره روند مذاکرات باشگاه‌های چلسی و اینتر برای انتقال روملو لوکاکو به نراتزوری حاکی از خودداری طرف ایتالیایی برای افزایش پیشنهادش جهت جذب این مهاجم بلژیکی است.

لوکاکو سال گذشته در چنین مقطعی اینتر را ترک کرد و با قراردادی 115 میلیون یورویی به چلسی پیوست، اما او در جمع آبی‌پوشان لندن به هیچ عنوان در حد انتظار ظاهر نشد و خیلی زود به اشتباهش برای ترک نراتزوری پی برد. به همین دلیل او اکنون در تلاش است که به اینتر برگردد و به همین منظور به باشگاه ایتالیایی گفته حاضر است که حتی حقوقش را هم کاهش دهد اما در این میان فقط خواسته اینتر مطرح نیست، چرا که چلسی نیز باید به او مجوز خروج از استمفوردبریج را بدهد.

با توجه به قیمت بالای لوکاکو، اینتر برنامه‌ای برای خرید او ندارد، اما این باشگاه در نظر دارد که مهاجم بلژیکی را به صورت قرضی به جوزپه مه‌آتزا برگرداند و تا الان هم دو پیشنهاد داده که اولی با مبلغ پنج میلیون یورو رد شده است. با این حال مذاکرات دو طرف ادامه دارد. طبق گزارش شبکه اسکای اسپورت ایتالیا، اینتر منتظر است که چلسی رقم موردنظر خود را که تصور می‌شود نزدیک به 15 میلیون یورو باشد، اعلام کند. سایت کالچومرکاتو اما اعلام کرده است که باشگاه اینتر تصمیم قطعی دارد که موضع خود را حفظ کند و حاضر نیست پیشنهادش را از هشت میلیون یورو - البته این رقم با احتساب پاداش‌های مرتبط به عملکرد بازیکن افزایش خواهد یافت - بالاتر ببرد.

طبق گزارش کالچو مرکاتو، اینتر قصد دارد به چلسی این موضوع را تفهمیم کند که نایب قهرمان فصل گذشته سری A به اندازه آبی‌پوشان لندن در تابستان سال 2021، خواهان جذب لوکاکو نیست و این خود ملی‌پوش بلژیکی است که تلاش دارد مسیر بازگشتش به اینتر هموار شود. اینتر فصل گذشته نیز بدون لوکاکو و به لطف حضور بازیکنانی مانند لائوتارو مارتینس، ادین ژکو، الکسیس سانچس و خواکین کورئا بهترین خط حمله سری A را داشت. از این رو این خود لوکاکوست که سخت در تلاش است راهی برای بازگشتش به پیدا کند، اما اینتر تنها در صورتی او را برمی‌گرداند که از نظر مالی تحت فشار قرار نگیرد.

 

انتهای پیام/