شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#سرباز

دشمن امید به اعتراضات مردمی بسته است | دولتی شکل گرفته که رئیسش می‌خواهد سرباز ولایت باشد اما ...

معاون سیاسی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: جهاد تبیین نقش موثری در حفظ آرامش جامعه و روشنگری واقعیات برای مردم دارد.

سردار جوانی

به گزارش همشهری آنلاین، سردار یدالله جوانی  در هشتمین اجلاس سراسری مسئولان کانون‌های بسیج اساتید دانشگاه آزاد اسلامی سراسر کشور در مشهد با بیان اینکه کسی که وارد میدان مبارزه به دفاع از حق وارد می‌شود فقط امیدش به خدا باید باشد، افزود: در جهاد تبیین و هدایت دیگران باید اعتقاد داشته باشیم خداوند مقلب القلوب است.
وی اظهار کرد: جایگاه جهاد به عنوان امری همیشگی و تعطیلی ناپذیر برای همه شناخته شده است و جهاد تبیین هم یکی از فریضه‌های فوری امروز از دیدگاه رهبر معظم انقلاب است.

معاون سیاسی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ادامه داد: تمرکز در جهاد تبیین تمرکز بر تزویر و دروغ و مقابله با این ابعاد منفی است.

سردار جوانی اظهار کرد: جهاد تبیین میدان مبارزه‌ای هست که موضوعات و محورهای آن از سوی مقام معظم رهبری روشن شده است.

وی گفت: بیانات ۱۴ خرداد مقام معظم رهبری میدان مبارزه را مشخص کرده و محورهای اصلی جهاد تبیین از دیدگاه ایشان این موارد است از جمله اینکه نگذاریم هویت زدایی از انقلاب شود و یا فلسفه قیام امام مخدوش و تغییر کند یا دروغ‌های دشمن اثر نگذارد.

معاون سیاسی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی از اهداف اصلی دشمن را برای شیوع دروغ در جامعه، ایجاد یاس و ناامیدی و دامن زدن به بی اعتمادی نسبت به مسوولان دانست و ادامه داد: تحریف واقعیت و وارونه جلوه دادن واقعیات از تلاش‌های امروز دولت برای ضربه به نظام است.

سردار جوانی ادامه داد: امروز دشمن امید به اعتراضات مردمی و القای فروپاشی نظام بسته است لذا با جنگ شناختی و القای فروپاشی نظام جمهوری اسلامی از جمله اقدامات و برنامه‌های دولت است.

وی بیان کرد: طرح دشمن برای رسیدن به اهداف بی ثبات کردن فضای داخلی و بازهم زدن آرامش با استفاده از ترور، ایجاد خرابکاری، از بین بردن آرامش و توسعه اعتراضات اقشار مختلف است.

معاون سیاسی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: در این راستا دشمن در حال القا کردن این است که همه اتفاقات اخیر و حوادث کشور از جمله حادثه متروپل را در فضای مجازی به پشتیبانی رژیم صهیونیستی و آمریکا رقم خورده در حالی که تنها شهادت شهید صیاد خدایی تنها از سوی آنان رقم خورد.

وی تاکید کرد: به این ترتیب باید در جامعه نسبت به تبیین واقعیات بپردازیم که از آن جمله قدرت ایران در به نابودی رساندن رژیم صهیونیستی است.

معاون سپاه پاسداران انقلاب اسلامی اظهار کرد: امروز جمهوری اسلامی در موضع اقتدار است، اما در فضای روانی تلاش دارند ایجاد یاس و ناامیدی کنند.

وی بیان کرد: بعد از چندین سال دولتی شکل گرفته که رییس این دولت می‌خواهد سرباز ولایت باشد، اما از طریق فضاسازی دشمن در حال تلاش برای از بین بردن اعتماد به دولت است.

معاون سیاسی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی افزود: تحریف اقدامات و تلاش‌های دولت از مسایلی است که باید نسبت به آن حساس باشیم و همه باید برای رسیدن دولت به اهداف همکاری کنیم.

سردار جوانی گفت: اکنون در مرحله‌ای هستیم که جهاد تبیین یک اولویت است.

وی با بیان اینکه افزایش گرانی و مشکلات اقتصادی امروز واقعیت موجود است، افزود: دولت ورود پیدا کرده به عرصه کارهایی که اگر به نتیجه برسد مشکلات حل خواهد شد و برای این هدف کمک همه بخش‌ها ضروری است.

معاون سیاسی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: عده‌ای میخواهند نگذارند دولت به کار خود ادامه دهد، اما دولت با حذف ارز ترجیحی تلاش برای توسعه عدالت در جامعه دارد.

سردار جوانی با بیان اینکه مصرف گندم ما ۱۱ میلیون تن است در حالی که ۶ میلیون تن تولید داریم، اظهار کرد: دو میلیون تن آرد از کشور ما قاچاق میشود، اما رییس جمهوری شهامت نشان داد و جلوی این قاچاق را گرفت.