شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#تیم ملی#وزنه‌برداری

خورشیدی: بهداد با مرام پهلوانی پادرمیانی کند/ کیفیت بد غذا به دلیل سوء استفاده پیمانکار بود

خورشیدی: بهداد با مرام پهلوانی پادرمیانی کند/ کیفیت بد غذا به دلیل سوء استفاده پیمانکار بود

تهران- ایرنا- مشاور فنی تیم ملی وزنه‌برداری زنان گفت: «بهداد سلیمی» سفیر دوستی و بزرگ وزنه‌برداری است. از او انتظار داریم تا به عنوان یک پهلوان پادرمیانی کند تا اختلافات حل شود.

اکبر خورشیدی روز شنبه در گفت‌وگو با ایرنا درباره وضعیت غذای تیم ملی وزنه‌برداری مردان، اظهار داشت: قبل از کرونا تیم ملی وزنه‌برداری دارای یک رستوران با کادر مجرب بود و مشکلی درباره غذا نداشتیم؛ اما بعد از کرونا برای رعایت مسائل بهداشتی، رستوران تعطیل شد. از آنجایی که برخی از غذاها مکمل نداشت، از بخش خصوصی غذا تهیه می‌کردیم و در نهایت فدارسیون با یک پیمانکار قرارداد بست.

وی افزود: پس از افزایش قیمت مرغ، گوشت، روغن و برنج، غذاهایی که پرسی ۶۵ هزار تومان بود، پیمانکار به دلیل‌ آنکه قیمت‌های غذا برایش به صرفه نبوده است، بدون آنکه به فدراسیون بگوید کیفیت غذا را پایین آورد. متاسفانه از سهل انگاری و سودجویی خود پیمانکار بوده است. این موضوع به علی مرادی گزارش و رئیس فدراسیون خودش وارد عمل شد تا مشکلات را برطرف کند و قیمت غذاها هم بالاتر رفت. همچنین مکمل‌های ورزشی نیز گران شده و به ۳ میلیون تومان رسیده است. در این شرایط انتظار حمایت بیشتری از وزارت ورزش و جوانان و کمیته ملی المپیک داریم.

مشاور فنی تیم ملی وزنه‌برداری زنان درباره هزینه‌های فدراسیون برای اردوی تیم ملی وزنه‌برداری مردان، گفت: مرادی برای اردوی اهواز ۳۰۰ میلیون تومان و اردوی بابلسر ۳۵۰ میلیون تومان هزینه و ۹۵ درصد از برنامه های پیشنهادی  برخواه را در این ۶ سال عملی کرد. مدارک این هزینه‌ها موجود است.

وی با اشاره به اینکه مشکلات سرمایشی و گرمایشی در اردوی تیم ملی وزنه‌برداری تنها منوط به این فدراسیون نبوده است، یادآور شد: این مشکل سراسری و به دلیل خراب شدن مخزن اصلی بود و فدراسیون کشتی و تنیس هم درگیر آن بودند. در نهایت با هماهنگی روسای فدراسیون‌ها مجموعه گرمایشی و سرمایشی مجموعه آزادی تعمیر شد.

وی درباره سخنان بهداد سلیمی و شکایت از مرادی، گفت: وی سفیر دوستی و بزرگ وزنه‌برداری است و از او انتظار داریم تا به عنوان یک پهلوان پادرمیانی کند تا اختلافات حل شود. سلیمی میهمان ویژه در المپیک توکیو بود و امیدواریم با حرکت جوانمردانه خود روح پهلوانی را زنده نگاه دارد و مسائل کوچک را بزرگ نکند. باید دوستی و مودت داشته باشیم و امیدوارم وی در این مسیر گام بردارد.