شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#ارتش#رژیم#صهیونیستی#بار#دیگر#حریم#دریایی#لبنان#نقض#کرد

ارتش لبنان:

رژیم صهیونیستی بار دیگر حریم دریایی لبنان را نقض کرد

رژیم صهیونیستی بار دیگر حریم دریایی لبنان را نقض کرد

ارتش لبنان با صدور بیانیه ای اعلام کرد که قایق های جنگی رژیم صهیونیستی طی ۲ روز گذشته حریم دریایی این کشور را نقض کرده اند.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از العهد، ارتش لبنان بیانیه ای را در خصوص تداوم نقض حریم آبی این کشور توسط رژیم صهیونیستی، منتشر کرد. در این بیانیه آمده است: در دو روز گذشته قایق‌های جنگی دشمن صهیونیستی، حریم دریایی لبنان را نقض کردند.

بر اساس این گزارش، ارتش لبنان در بیان جزئیات نقض حریم آبی این کشور توسط صهیونیستها اعلام کرده است: در روزهای پنجشنبه و جمعه از ساعت ۷:۱۰ صبح الی ۷:۳۰ قایق های جنگی رژیم صهیونیستی، حریم آبی لبنان در منطقه رأس الناقوره را نقض کردند.

ارتش لبنان همچنین عنوان کرده است که مسأله نقض حریم آبی خود توسط رژیم صهیونیستی را با نیروهای حافظ صلح سازمان ملل مستقر در لبنان (یونیفل) مطرح کرده و آن را تا حصول نتیجه پیگیری خواهد کرد.

این درحالی است که چندی پیش نیز ارتش لبنان از گفتگوی مقامات لبنانی با یونیفل در ارتباط با تجاوزات مکرر زمینی، دریایی و هوایی رژیم صهیونیستی خبرداده بود. با تمامی این ها، رژیم صهیونیستی همچنان بر نقض حریم دریایی لبنان اصرار می ورزد.