شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#فدراسیون کشتی#وزن#لیگ برتری

یگانه جعفری: لیگ که تمام شد من را از شهرداری بیرون انداختند/ فدراسیون کشتی باید تحقیق بیشتری در مورد تیم‌ها کند

یگانه جعفری: لیگ که تمام شد من را از شهرداری بیرون انداختند/ فدراسیون کشتی باید تحقیق بیشتری در مورد تیم‌ها کند

قهرمان وزن ۷۰ کیلوگرم مسابقات کشوری تاکید کرد که با یکی از تیم‌های لیگ برتری قرارداد بدون رقم بسته که موضوع اشتغالش حل شود اما با اتمام لیگ او را از شهرداری بیرون کرده‌اند.

مهدی یگانه جعفری در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم در رابطه به غیبتش در مسابقات جام تختی با وجود داشتن سهمیه اظهار داشت: همانطور که قبلا هم اعلام کردم کشتی نمی‌گیرم و دیگر تمام شد. در حد لیگ برتر می‌خواهم روی تشک بروم و چون کار مربیگری را خیلی دوست دارم در کنار مربی‌ام علی خدایی در شهر خودم تمرین خواهم داد.

وی در مورد تجربه مربیگری‌اش در شهرستان نکا عنوان کرد: یک مدت برای مربیگری به این شهر رفتم. خیلی از خانواده‌ها آنجا درخواست داشتند که آنجا کار کنم. اتفاقا بچه‌ها خیلی از نظر ژنتیک و استعداد عالی بودند، باهوش و بااستعداد؛ یک مدتی آنجا کار کردم اما بعد دیدم از سوی مربیان آنجا هجمه‌ای ایجاد شده که چرا من آمده‌ام، درحالیکه رایگان داشتم کار می‌کردم. دائم پشت سرم حرف می‌زدند و زیر پایم را خالی می‌کردند، به همین خاطر ترجیح دادم به ساری برگردم و کارم را آنجا ادامه ندهم. اکنون در کنار سیدعلی خدایی که از مربیان بسیار خوب ساری است، مربیگری می‌کنم.

عضو تیم ملی کشتی آزاد در مسابقات قهرمانی 2022 آسیا در مورد اینکه چه شغلی دارد، تصریح کرد: شغل که ندارم. سال 97 کارمند شهرداری ساری بودم که این هم داستان جالبی دارد. من آن سال از تیم بیمه رازی پیشنهاد مالی خیلی خوبی داشتم اما مرتضی قربانی مربی و مسئول تیم ستارگان ساری به من گفت به این تیم بیا و برایت از طریق شورای شهر کار جور خواهم کرد. من هم به این خاطر که دنبال شغل بودم، پیشنهادش را قبول کردم که این باعث ناراحتی سرمربی وقت تیم بیمه رازی شد. به قربانی گفتم که اگر کاری در شهرداری ساری برای من پیدا شود، اصلا قراردادم را بدون ریالی می‌بندم و رایگان کشتی می‌گیرم.

یگانه‌جعفری ادامه داد: در قرارداد من هیچ مبلغی نوشته نشد و من را به مدت سه ماه به عنوان کارگر روزمزد به شهرداری بردند. کار خاصی هم البته انجام نمی‌دادم، سه ماه آنجا بودم و لیگ که تمام شد، من را از شهرداری بیرون انداختند. بعد از آن به هر دری برای بازگشت به کار زدم، نتوانستم برگردم و مسئول تیم ستارگان ساری هیچ تلاشی برای بازگرداندن من به کار نکرد. متاسفم که به این آدم‌ها اجازه تیم‌داری در لیگ برتر داده می‌شود. باید در مورد تیم‌ها تحقیق بیشتری شود.



انتهای پیام/