شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#عالمیان#چین#نوشاد عالمیان

حذف عالمیان از رقابت‌های بین‌المللی تنیس روی‌میز کرواسی

حذف عالمیان از رقابت‌های بین‌المللی تنیس روی‌میز کرواسی

تهران- ایرنا- نوشاد عالمیان در مرحله یک هشتم پایانی رقابت‌های بین المللی کانتندر تنیس روی میز کرواسی با شکست برابر حریفی از چین تایپه از این رقابت‌ها حذف شد.

به گزارش ایرنا، در مرحله یک هشتم پایانی رقابت های کانتندر تنیس روی میز کرواسی، نوشاد عالمیان نماینده  تنیس روی میز کشورمان در یک بازی حساس و نفسگیر با نتیجه ۳ بر ۲ مغلوب چوانگ حریف قدرتمند و کهنه کار چین تایپه ای و دارای رنکینگ ۱۸ دنیا شد.

در حالی که گیم اول این مسابقه ۱۱ بر ۷ به سود عالمیان خاتمه یافت، در گیم دوم ۱۱ بر ۸ بازی به سود چوانگ تمام شد، در ادامه و در گیم سوم نیز نفر ۱۸ رتبه بندی دنیا از چین تایپه با حساب ۱۱ بر ۷ مقابل نوشاد به برتری دست یافت، در گیم چهارم نیز عالمیان با رنکینگ ۹۶ دنیا ۱۱ بر ۸ بر حریف عنوان دار خود چیره شد و کار به گیم سرنوشت ساز پنجم کشیده شد.

در گیم پایانی، نابغه پینگ پنگ کشورمان پابه پای حریف چین تایپه ای خود پیش رفت؛ اما در نهایت با حساب ۱۱ بر ۸ بازی را به این حریف قدرتمند واگذار کرد و از رسیدن به جمع ۸ بازیکن برتر رقابت های کانتندر کرواسی بازماند.

مسابقات کانتندر تنییس روی میز کرواسی از ۲۳ تا ۲۹ خردادماه در شهر زاگرب در جریان است و ایران با ۴ ورزشکار در این مسابقات حاضر بود.

پیش از این سروش امیری نیا در اولین دیدار جدول مقدماتی با قبول شکست ۳ بر صفر در مقابل کارلو روسی با رنکینگ ۲۳۶ دنیا از کشور ایتالیا از دور مسابقات کنار رفت.

همچنین امیر حسین هدایی با حساب ۳ بر یک در مصاف با حریفی از رومانی متقبل شکست شد و از دور مسابقات کنار رفت.

 امین احمدیان دیگر ورزشکار کشورمان در این مسابقات، در دیداری سخت در دور چهارم مقدماتی، در مقابل لین شیدونگ حریف قدرتمند چینی با حساب ۳ بر صفر متقبل شکست شد و از راهیابی به مرحله اصلی مسابقات بازماند.