شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#چطور#اپل

چطور اپل واچ قلابی را از اصل تشخیص دهیم؟

محصولاتی که برندهای معروف تولید می‌کنند همیشه جعل می‌شوند. جاعلان سعی می‌کنند درست مشابه همان محصول را تولید کنند که با نگاه سطحی نتوان آن را از اصل تشخیص داد. محصولات اپل در سراسر جهان محبوب هستند و به همین علت است که بازار جعل این محصولات نیز پررونق است

چطور اپل واچ قلابی را از اصل تشخیص دهیم؟

 محصولاتی که برندهای معروف تولید می‌کنند همیشه جعل می‌شوند. جاعلان سعی می‌کنند درست مشابه همان محصول را تولید کنند که با نگاه سطحی نتوان آن را از اصل تشخیص داد. محصولات اپل در سراسر جهان محبوب هستند و به همین علت است که بازار جعل این محصولات نیز پررونق است. حال می‌خواهیم نکاتی را بیان کنیم که شما بتوانید ساعت اپل اصل را از جعلی تشخیص دهید. 

1-به ساعت خوب نگاه کنید 

ممکن است اپل واچ قلابی از دور دقیقاً شبیه اصل باشد، اما با نگاهی دقیق‌تر متوجه می‌شوید که طراحی جعلی آن کمی تفاوت دارد. همچنین تفاوت آن‌ها در کارایی از زمین تا آسمان است. 

2- اندازه مهم است 

اندازه ساعت بسیار اهمیت دارد. ساعت‎های جعلی معمولاً حجیم‌تر، سنگین‌تر و بزرگ‌تر از ساعت‌های اصل هستند. همچنین روی ساعت جعلی ممکن است ضربان قلب، بلندگو یا میکروفن وجود نداشته باشد. 

3- به وضوح تصویر دقت کنید 

ممکن است ساعت جعلی صفحه نمایش واضحی نداشته باشد. معمولاً تصویر اپل به شکل تصویری ثابت به نمایش درمی‌آید. 

4- به نشان اپل پشت ساعت توجه کنید 

پشت ساعت را باز کنید و ببینید که باتری ساعتی که گرفته‌اید نشان اپل دارد یا یک باتری معمولی است. 

5- بند قابل تعویض را بررسی کنید 

ساعت اپل اصل یک نوار دارد که با روکش کرومی پوشیده شده است. شما در ساعت‌های جعلی نمی‌توانید بند ساعت را خوب چفت کنید. 

راه‌های زیادی برای تشخیص اپل واچ اصل از نوع جعلی آن وجود دارد. جدا از قیمت که نشان‌دهنده جعلی بودن ساعت است می‌توانید مواردی را که در بالا گفته شد لحاظ کنید و مطمئن شوید که فروشنده ساعت قلابی به شما نمی‌فروشد. باید ساعت اصل را خوب نگاه کنید و از مشخصات آن باخبر باشید تا بتوانید آن را از ساعت جعلی تشخیص دهید. ساعت‌های جعلی معمولاً ارزان هستند و اندازه آن‌ها کوچک‌تر یا بزرگ‌تر از ساعت اپل اصل است. 

(استفاده از مطالب اختصاصی 55آنلاین بدون ذکر منبع ممنوع است.) 

مترجم: مژده اصغرزاده

منبع: ۵۵آنلاین