شهر خبر

اعلام رای پرونده استراماچونی برای چندمین‌بار به تعویق افتاد

اعلام رای پرونده استراماچونی برای چندمین‌بار به تعویق افتاد

تهران- ایرنا- زمان صدور رای پرونده شکایت سرمربی پیشین استقلال از این تیم به دادگاه عالی ورزش، برای چندمین‌بار به تعویق افتاد.

به گزارش ایرنا، مدیر امور بین‌الملل باشگاه استقلال اعلام کرد که رأی سه پرونده این باشگاه در دادگاه عالی ورزش (CAS) در تیرماه مشخص می‌شود. قرار است رأی نهایی پرونده هروویه میلیچ ۲ تیر، پرونده لئوناردو پادوانی ۱۷ تیر و پرونده آندره‌آ استراماچونی ۳۱ تیر اعلام شود.

پیش از این قرار بود رأی پرونده شکایت استراماچونی امروز از سوی دادگاه عالی ورزش اعلام شود. ۱۱ بهمن و ۶ اسفند ۱۴۰۰ و ۱۱ فروردین، دوم و سی‌اُم اردیبهشت ۱۴۰۱ هم چند تاریخ دیگری بود که پیش‌تر به عنوان زمان صدور رای اعلام شده بود اما هر بار خبری از صدور حکم نیست. دادگاه عالی ورزش در ابتدا به باشگاه استقلال گفته بود که برای صدور رای به زمان و بررسی بیشتر احتیاج دارد.

استراماچونی از ابتدای لیگ نوزدهم هدایت استقلال را به عهده گرفت اما پیش از پایان نیم‌فصل اول به دلیل مسائل مالی و اختلاف با مدیریت باشگاه، با این تیم قطع همکاری کرد. این سرمربی ایتالیایی در حال حاضر هدایت باشگاه الغرافه قطر را به عهده دارد.

این مربی ایتالیایی در شکایت خود از باشگاه استقلال به فیفا، مدعی شده است که یک میلیون و ششصد و هشتاد هزار دلار از این باشگاه طلب دارد. در سوی مقابل مدیران استقلال معتقدند که مبلغ بدهی این باشگاه به استراماچونی حدود ۵۰۰ هزار یورو است و استرا نمی‌تواند روی سال دوم ادعایی داشته باشد.