شهر خبر

گربه سیاه انگلیس در تهران؛ ابراز تمایل مجارستان برای دیدار با شاگردان اسکوچیچ

گربه سیاه انگلیس در تهران؛ ابراز تمایل مجارستان برای دیدار با شاگردان اسکوچیچ

تهران- ایرنا- تیم ملی فوتبال مجارستان که انگلستان را با ۴ گل شکست داده بود، برای حضور در تهران و بازی با تیم ملی فوتبال ایران چراغ سبز نشان داد.

به گزارش ایرنا، پس از برگزاری دیدار ایران و الجزایر در دوحه حالا خبر می‌رسد که تیم ملی فوتبال مجارستان صدرنشین لیگ A گروه سوم رقابت‌های لیگ ملت‌های اروپا، برای دیدار تدارکاتی با شاگردان دراگان اسکوچیچ تمایل نشان داده و طبق توافقات اولیه قرار است آبان‌ماه در ورزشگاه آزادی به مصاف تیم ملی ایران برود.

مجارستان ۲۴ خردادماه، تیم ملی فوتبال انگلستان را با نتیجه سنگین ۴ بر صفر مغلوب کرد تا نشان دهد حریفی قدرتمند است و از سویی دیگر نقاط ضعف یکی از حریفان اصلی ایران در جام جهانی را نمایان ساخت.

توافقات اولیه بین مسولان دو کشور انجام شده و با توجه به دیدارهای پیش روی این تیم، زمان مناسب برای حضور در تهران نیمه آبان اعلام شده و قرار است مذاکرات برای حضور قطعی این تیم از سوی مسئولان فدراسیون فوتبال ما ادامه داشته باشد.

مجارها در حال حاضر با ۷ امتیاز در صدر گروه خود در لیگ ملت‌های اروپا هستند و آلمان، ایتالیا و انگلیس نیز به ترتیب با ۶، ۵ و ۲ امتیاز در رده‌های دوم تا چهارم هستند.