شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#ایران#آمریکا#تحریم های جدید آمریکا

اولین واکنش رئیسی به تحریم های جدید آمریکا علیه ایران

کدخبر: 502323
اقتصادنیوز: رئیس جمهوری در اجتماع مردمی هسته های جهاد و پیشرفت در حسینیه جماران گفت که باید تحریم های آمریکا را خنثی کرد.

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از جماران،  سید ابراهیم رئیسی رئیس جمهوری در اجتماع مردمی هسته های جهاد و پیشرفت در حسینیه جماران گفت: تجربه نشان داده نگاه جهادی نگاه موفقی است و جواب خواهد داد.

 

*مقام معظم رهبری بر حرکت جهادی همیشه تأکید کرده اند.

*اگر جهاد سازندگی ادغام شد اما حرکت جهادی هرگز تعطیل نشد.

*آنچه امروز باید مورد توجه قرار بگیرد این است که این گستره حرکت های جهادی نیاز دارد به اینکه مورد حمایت قرار بگیرد و از سوی دولت که وظیفه او است در رفع محرومیت جامعه، این مجموعه جهادی را به عنوان بازوان پرتوان خود مورد حمایت قرار بگیرد.

*باید جریان جهاد سازندگی که شجره طیبه ای بود که امام بزرگوار ما آن را غرس کردند و ثمرات فراوانی داشت احیا شود.

*در کارهای اقتصادی اگر فقط دولت بخواهد در میدان باشد، خطا است.

*برای حمایت از گروه های جهادی و پشتیبانی های مالی و حقوقی از آنها ما بنیاد شورای جهاد سازندگی را گذاشتیم.

* 40 سال از پیروزی انقلاب گذشته و لازم است بازنگاهی کنیم به آنچه انجام داده ایم و موفقیت های بسیاری داشته ایم.

*جاهایی که به حرف امام و رهبری توجه شد، حوزه موفقیت ما بود و هر جا کاستی و نقص داریم جاهایی بود که افراد چشمشان به دست دیگران بود.

*نسخه هایی که دیگران نوشته اند و متناسب با هویت ما نیست را نمی توانیم عمل کنیم.

*از تمام دنیا تجربه هایشان را می گیریم و مورد مطالعه قرار می دهیم اما نسبت به نسخه هایی که می نویسند با احتیاط عمل می کنیم.

*امام هم بارها فرمودند تجربه های دیگران برای ما ارزشمند است. اما اگر دیگران برای ما نسخه فرهنگی بنویسند 2030 می شود که باید کارشناسان ما دقیق و متناسب با انقلاب اسلامی بررسی کنند.

*من زمانی که توفیق خدمت به آستان رضوی(ع) را داشتم به تاتارستان سفر کردم و در آنجا مجموعه هلی کوپترسازی را برای بازدید بنده در نظر گرفته بودند و خدا می داند آنچه دیروز در اصفهان دیدم گسترده تر و دقیق تر از چیزی بود که آنجا دیدم.

*تمامی انواع پرنده ها را با دقت و کیفیت مناسب آنجا می ساختند. لذا این را اعلام کردم حتما از شما می خواهم هواپیمای با 72 سرنشین را سریعا بسازید و قابلیت مصرف داخلی و صادرات دارد.

*هر نیرویی که آماده تحول نیست حتما او را در حاشیه قرار دهید و نگذارید در متن بماند.

*اولین شرط تحول داشتن روحیه تحول گرایی است. از مهمترین ویژگی های امام تحول آفرینی بود و در ایران و جهان اسلام تحول ایجاد کرد.

*بعضی فرآیندها موجب مشکلات جدی می شود و مردم را ناامید می کند و انسان را رنج می دهد.

*برخی کارشناسان می گویند به میزان 50 سال پروژه ناتمام در کشور داریم. تنها یک حرکت جهادی می تواند این کار را سامان بدهد و نیروهای جهادی می توانند این گره را باز کنند.

* هر نیرویی که آماده تحول نیست حتما او را در حاشیه قرار دهید و نگذارید در متن بماند

* تحریم ها را باید خنثی کرد

این خبر تکمیل می شود...