شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#تعطیل

رئیسی:جهاد سازندگی ادغام شد ولی حرکت جهادی هرگز تعطیل نشد/ جریان جهادسازندگی باید ادامه یابد

رئیسی:جهاد سازندگی ادغام شد ولی حرکت جهادی هرگز تعطیل نشد/ جریان جهادسازندگی باید ادامه یابد

رئیس جمهور گفت: باید جریان جهادسازندگی ادامه یابد و تصمیم گرفتم که جریان جهاد سازندگی احیا شود و گروه های جهادی حس کنند از ناحیه دولت حمایت جدی می شوند.

به گزارش خبرنگار گروه سیاسی خبرگزاری برنا، آیت الله سیدابراهیم رئیسی رئیس جمهور صبح امروز(جمعه) در اجتماع مردمی هسته های جهاد و پیشرفت که در حسینیه جماران برگزار شد اظهار داشت: نقش جهاد سازندگی در دفاع مقدس و ایجاد امید در دلهای محرومان و مستضعفان و ناامید کردن دشمنان و خلاقیت و ابتکار عمل در شهر و روستا و نوآوری های بسیار به نام انقلاب ایجاد کرد.

رئیس جمهور تاکید کرد: روزی جهاد کشاورزی با وزارت جهاد کشاورزی ادغام شد تا همه دارای روحیه جهادی شوند ولی برخی دلسوزان در همان تاریخ این دغدغه جدی را داشتن ما مبادا این نهاد ارزشمند از رسالت آقای بازبماند و آن ٱمید به یاس تبدیل شود. ادغام صورت گرفت ولی حرکت جهادی در کشور تعطیل نشد و تبدیل به گروه های جهادی شد و هرگز حرکت جهادی در کشور به سردی نگرایید چون رهبر انقلاب همواره به حرکت جهادی تاکید کرد. 

وی افزود: اگر جهاد سازندگی ادغام شد ولی حرکت جهادی هرگز تعطیل نشد و بسیار پررونق ادامه دارد ولی این گستره از حرکت‌های جهادی نیاز به حمایت است تا این مجموعه از طرف دولت که وظیفه رفع محرومیت برعهده اوست حمایت کند. 

وی افزود: باید جریان جهادسازندگی ادامه یابد و تصمیم گرفتم که جریان جهاد سازندگی احیا شود و گروه های جهادی حس کنند از ناحیه دولت حمایت جدی می شوند. 

ادامه دارد...