شهرخبر

سفال‌منش: آرژانتینی‌ها نگران لغو دیدار با تیم ملی فوتسال ایران هستند/ تاریخ پیشنهادی خود را به اسپانیا اعلام کردیم

سفال‌منش: آرژانتینی‌ها نگران لغو دیدار با تیم ملی فوتسال ایران هستند/ تاریخ پیشنهادی خود را به اسپانیا اعلام کردیم

مربی تیم ملی فوتسال ایران گفت که نگرانی لغو دیدار با آرژانتین در میان عوامل آلبی‌سلسته نیز وجود دارد.

شهاب‌الدین سفال‌منش درباره احتمال لغو دیدار تیم‌های ملی فوتسال ایران و آرژانتین، به خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم گفت: همه هماهنگی‌ها و نامه‌نگاری‌ها برای این مسابقه صورت گرفته است و کادر فنی و فدراسیون فوتبال، مراتب اداری کار را انجام داده‌اند. با این حال منتظر دولت آرژانتین و دریافت نامه رسمی حضورمان در سفارت این کشور برای صدور ویزا هستیم که امیدوارم این اتفاق بیفتد.

وی با بیان اینکه موضوع فوق خارج از اختیارات فدراسیون فوتبال است، خاطرنشان کرد: باید در انتظار طی شدن روند اداری باشیم. تعاملات میان مربیان ایران و آرژانتین برقرار است و منتظریم اخبار خوشی به ما برسد تا دو بازی خوب با قهرمان جهان داشته باشیم. پس از مشخص شدن وضعیت حضور یا عدم حضورمان در آرژانتین، درباره برنامه‌های بعدی تیم ملی صحبت می‌کنیم.

مربی تیم ملی فوتسال ایران با اشاره به صحبت‌های اعضای کادر فنی این تیم با ماتیاس لوکوئیکس اظهار داشت: روز سه‌شنبه با شمسایی و سرمربی آرژانتین جلسه داشتیم. آرژانتینی‌ها هم نگران لغو بازی هستند، اسپانسر گرفته‌اند و بازیکنان خود را از لیگ‌های سراسر جهان دعوت کرده‌اند. با این حال صدور ویزا موضوعی دولتی است و مربیان دو تیم نمی‌توانند در آن دخالت کنند. این مسابقه فرصتی بسیار مناسب برای ارزیابی بازیکنان جوان ما خواهد بود.

تیم ملی فوتسال ایران , فوتسال ,

سفال‌منش در مورد وضعیت دیدار دوستانه با تیم ملی اسپانیا تصریح کرد: صحبت‌های خوبی با مربیان اسپانیا داشتیم و آنها از ما خواستند تا نامه‌ای رسمی به فدراسیون اسپانیا ارسال کنیم که این کار را انجام دادیم. ما 10 تا 19 شهریور را به‌عنوان تاریخ پیشنهادی خودمان اعلام کردیم و گفتیم حاضریم به اسپانیا برویم، یا دو دیدار دوستانه در ایران با این تیم داشته باشیم.

وی در ادامه عنوان کرد: قطعی شدن بازی منوط به هماهنگی کادر فنی تیم ملی اسپانیا با سازمان لیگ و برنامه‌های تیم ملی این کشور است. قرار شد نامه‌مان را بررسی کنند و پاسخ نهایی را به ما بدهند. هنوز چیزی قطعی نیست و فقط زمانی می‌توانیم دیداری را قطعی بدانیم که دعوتنامه رسمی از آن کشور به دست‌مان رسیده باشد.

مربی تیم ملی فوتسال در پاسخ به این پرسش که آیا ایران در تورنمنت شش جانبه تایلند شرکت خواهد کرد یا خیر، بیان کرد: تورنمنت تایلند 20 تا 26 شهریور برگزار می‌شود که در کمیته فنی درباره این موضوع صحبت خواهیم کرد. ایران روز ششم مهر در جام ملت‌های آسیا به میدان می‌رود و ما با تاریخ برگزاری تورنمنت تایلند مشکل داریم. با توجه به فاصله زمانی ایران با تایلند و فاصله کم تا شروع جام ملت‌ها، مهلت خواستیم که پاسخ نهایی را تا روز 30 خرداد بدهیم.

انتهای پیام/