شهرخبر

مسابقات تنیس روی میز کرواسی/ صعود عالمیان به مرحله یک هشتم نهایی

مسابقات تنیس روی میز کرواسی/ صعود عالمیان به مرحله یک هشتم نهایی

تهران- ایرنا- نوشاد عالمیان با برتری برابر حریف بلژیکی به جمع ۱۶ بازیکن برتر مسابقات تنیس روی میز کانتندر کرواسی راه یافت.

به گزارش ایرنا، مسابقات wtt کانتندر تنیس روی میز زاگرب با حضور چهار نماینده از ایران از ۲۳ تا ۲۹ خرداد به میزبانی کرواسی در ۲ جدول مقدماتی و اصلی در حال برگزاری است.

در ادامه این رقابت ها نوشاد عالمیان با پیروزی ارزشمند ۳ بر یک در مقابل مارتین آلگرو دارنده رتبه بندی ۸۸ جهان به مرحله یک هشتم پایانی رقابتهای انفرادی wtt کانتندر زاگرب راه یافت.

نماینده کشورمان در گیم نخست ۱۱ بر ۷ پیروز میدان شد؛ اما در گیم دوم ۱۲ بر ۱۰ بازی را به حریف بلژیکی خود واگذار کرد.

در ادامه گیم‌های سوم و چهارم ۱۱ بر ۹ به سود نماینده کشورمان به اتمام رسید و در مجموع ۳ بر ۱ با پیروزی عالمیان خاتمه یافت.

بدین ترتیب عالمیان با از پیش رو برداشتن حریف قدرتمند بلژیکی، در دور بعد می بایست با برنده دیدار چوآنگ با رده بندی ۱۸ جهان از چین تایپه و اویدیو با رتبه بندی ۵۲ از رومانی روبرو شود.

پیش از این سروش امیری نیا در اولین دیدار جدول مقدماتی با قبول شکست ۳ بر صفر در مقابل کارلو روسی با رنکینگ ۲۳۶ دنیا از کشور ایتالیا از دور مسابقات کنار رفت.

همچنین امیر حسین هدایی با حساب ۳ بر یک در مصاف با حریفی از رومانی متقبل شکست شد و از دور مسابقات کنار رفت.

 امین احمدیان دیگر ورزشکار کشورمان در این مسابقات، در دیداری سخت در دور چهارم مقدماتی، در مقابل لین شیدونگ حریف قدرتمند چینی با حساب ۳ بر صفر متقبل شکست شد و از راهیابی به مرحله اصلی مسابقات بازماند.