شهر خبر

واریز مابه التفاوت افزایش حقوق بازنشستگان | حساب بازنشستگان شارژ شد

سازمان تامین اجتماعی اعلام کرد که پرداخت افزایش حقوق خردادماه بازنشستگان این سازمان آغاز شده است.

واریز مابه التفاوت افزایش حقوق بازنشستگان | حساب بازنشستگان شارژ شد

به گزارش سلام نو، فزایش حقوق بازنشستگان یکی از مسائل پربحث در روزهای پایانی سال ۱۴۰۰ بود. با جود گذشت یک ماه از سال جدید افزایش حقوق بازنشستگان هنوز به نتیجه ای نرسیده است و مستمری بگیران همچنان منتظر نتیجه این خبر هستند. اخرین اخباری که در مورد افزایش حقوق بازنشستگان منتشر شده، نشان از این دارد که افزایش ۵۷ درصدی حقوق بازنشستگان از ابتدای اردیبهشت انجام خواهد شد. هم چنین قرار بر این است که دو فقره افزایش حقوق بازنشستگان صورت گیرد، که در ادامه اخبار مهم آن را می توانید در ادامه بخوانید.

سازمان تامین اجتماعی اعلام کرد: با توجه به ابلاغ مصوبه هیأت وزیران درباره افزایش حقوق سال ۱۴۰۱ بازنشستگان به سازمان تأمین‌اجتماعی و اعلام قبلی در خصوص زمان واریز مابه‌التفاوت حقوق خردادماه، پرداخت افزایش حقوق خرداد از امروز به صورت استانی آغاز شده و ظرف چند روز آتی در سراسر کشور تکمیل می‌شود.

همچنین مستمری‌بگیرانی که واریزی آن‌ها در حساب‌هایی به جز بانک رفاه انجام می‌شود، مجموع حقوق و مابه‌تفاوت خرداد را در تاریخ ۲۹ خرداد دریافت خواهند کرد.

لازم به ذکر است فرایند پرداخت حقوق این ماه، مشابه روال معمول و فهرست الفبایی، از ۲۰ خرداد آغاز شده و تا پایان ماه ادامه دارد.

همچنین مابه‌التفاوت افزایش حقوق فروردین و اردیبهشت بازنشستگان نیز طی ماه‌های تیر و مرداد پرداخت می‌شود.

به گفته سخنگوی دولت حداقل دریافتی بازنشستگان که در دهک‌های پایین، بالای ۵ میلیون و ۸۰۰ هزار تومان خواهد بود.