شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#سونی#جدید

سونی از محصول جدید خود رونمایی کرد | جدیدترین هدفون های بی سیم در بازار

اگر به دنبال هدفون بی‌سیم خوب هستید که کیفیت صدای آن عالی باشد و به راحتی به دستگاه‌های دیگر اتصال پیدا کند، لینک‌بادز سونی بهترین گزینه است

سونی از محصول جدید خود رونمایی کرد | جدیدترین هدفون های بی سیم در بازار

هدفون‎های بی‌سیم سونی برای اولین بار به بازار می‌آید 

فناوری‌های روز دنیا در حال پیشرفت است و شرکت‌های مختلف سعی می‌کنند هرکدام ویژگی‌های متفاوتی را ارائه دهند تا محصول مورد نظرشان از بقیه پیشی بگیرد و فروش بالایی داشته باشند. شرکت سونی اقدام به تولید هدفون‌های بی‌سیم کرده که ویژگی‌های جالبی دارد. لینک‌بادز سونی بهترین راه برای وصل شدن به دنیای دیجیتال است. این هدفون با طراحی زیبا قابلیت‌های متنوعی دارید. شما با هدفون سونی می‌توانید تماس‌ها را پاسخ دهید، به موسیقی گوش دهید، بازی کنید و با استفاده از آن به تمام محتواهای آنلاین گوش دهید. همچنین می‌توانید صداهای اطراف را هم بشنوید. 

اگر به دنبال هدفون بی‌سیم خوب هستید که کیفیت صدای آن عالی باشد و به راحتی به دستگاه‌های دیگر اتصال پیدا کند، لینک‌بادز سونی بهترین گزینه است. این هدفون‌ها در حال حاضر در آمازون به قیمت 158 دلار به فروش می‌رسند. 

هدفون‌های سونی بسیار راحتند و عملکرد خوبی دارند. گوشی‌های آن کوچک است و پنج سایز مختلف دارد که شما می‌توانید با توجه به شکل گوش خود نوع مناسب آن را انتخاب کنید. شما می‌توانید با این هدفون صدای متعادل و باکیفیتی را تجربه کنید و با ضربه زدن روی گوشی‌های هدفون تنظیمات آن را تغییر ‌دهید. الکسا هم برای دسترسی صوتی با این هدفون فعال است. 

شما به راحتی می‌توانید حین حرکت یا در باشگاه از این هدفون استفاده کنید چون ضدآب و ضدتعریق است. ویژگی speak to chat در این دستگاه به طور خودکار موسیقی را قطع می‌کند تا بتوانید تماس خود را جواب بدهید. پس از اینکه تماس شما تمام شد، پس از 15 ثانیه دوباره موسیقی پخش می‌شود.  

عمر باتری این هدفون عالی نیست، اما حدود 5.5 ساعت کار می‌کند که این مدت کمتر از طول عمر باتری ایرپاد3 است. این هدفون ویژگی شارژ سریع هم دارد و اگر عجله داشته باشید پس از 10 دقیقه شارژ تا 90 دقیقه کار می‌کند.  

(استفاده از مطالب اختصاصی 55آنلاین بدون ذکر منبع ممنوع است.) 

مترجم: مژده اصغرزاده

منبع: ۵۵آنلاین