شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#همدان

استاندار همدان: سالم‌سازی جامعه در گرو توسعه ورزش همگانی است

استاندار همدان: سالم‌سازی جامعه در گرو توسعه ورزش همگانی است

همدان- ایرنا- استاندار همدان گفت: ارتقای سلامت جامعه در گرو ترویج و توسعه ورزش در بین آحاد جامعه به ویژه نسل جوان و نوجوان است.

به گزارش خبرنگار ایرنا، علیرضا قاسمی فرزاد روز پنج‌شنبه در دیدار با هادی ساعی رییس فدراسیون تکواندو کشور اظهار داشت: توقع داریم ورزش به صورت عمومی و همگانی در سطح جامعه گسترش یابد و نوجوانان و جوانان در کنار سایر اقشار مردم بتوانند با پرداختن به رشته‌های متنوع ورزشی کیفیت سلامت و حیات خود را در سبک زندگی روزمره ارتقا دهند.

وی تصریح کرد: امروزه گسترش ورزش عمومی و حرفه‌ای موجب کاهش انحرافات جامعه و ایجاد شادابی و نشاط هرچه بیشتر در بین نوجوانان و جوانان می‌شود.

استاندار همدان با تاکید بر اینکه دولت سیزدهم همه جانبه از ورزش حمایت می‌کند، خاطرنشان کرد: قطع به یقین با توجه به تجربه وزیر ورزش در حوزه قهرمانی و حرفه‌ای، تحول خوبی در دوره دولت سیزدهم در این حوزه روی خواهد داد.

وی با اشاره به افتخارات ارزنده قهرمانان المپیک و جهانی نظیر هادی ساعی، اظهار داشت: مردم ایران اسلامی همیشه به قهرمانان و پهلوانان کشورشان افتخار کرده و آن‌ها را اسطوره‌ و نماد ورزشی خود می‌دانند.

قاسمی فرزاد با بیان اینکه مقام معظم رهبری، رئیس جمهور و مجموعه دولت سیزدهم، از ورزشکاران و پهلوانان پشتیبانی و به آن‌ها توجه دارند، گفت: هرچقدر بتوانیم نوجوانان، جوانان و اقشار مختلف را به سمت ورزش سوق دهیم، از مسائل و انحراف‌ها جامعه مانند اعتیاد دور خواهند شد.

وی حضور رییس فدارسیون تکواندو در استان همدان را قوت قلبی برای جامعه ورزشی و البته تکواندوکاران دانست و گفت:  تلاش‌ها و زحمات مجموعه مدیران و مربیان مربوطه برای ارتقای جایگاه تکواندو ایران در جهان، قابل تقدیر است‌.

به گفته وی، در استان همدان تلاش شده تا زمینه پرورش قهرمانان و مدال‌آوران در سطح جهانی فراهم شود.

هادی ساعی رییس فدراسیون تکواندو کشور در جریان سفرهای استانی خود، امروز به همدان آمد تا ضمن بازدید از اردوی تیم‌های ملی نونهالان و نوجوانان تکواندو، دیداری با مسوولان اجرایی استان همدان داشته باشد.