شهر خبر

واکنش کاربران به اخبار نقل و انتقالاتی پرسپولیس و استقلال

سروش رفیعی به هیچ تیمی وفا نکرده اما.../ به هواداران استقلال دروغ می گویند/ استقلالی‌ها غصه نخورید؛ درست میشه!

موضوع عقد قرارداد سروش رفیعی با باشگاه پرسپولیس و بلاتکلیفی استقلالی‌ها در بحث جذب سرمربی از جمله اخبار داغ ۲۴ ساعت گذشته فوتبال ایران بود.

سروش رفیعی به هیچ تیمی وفا نکرده اما.../ به هواداران استقلال دروغ می گویند/ استقلالی‌ها غصه نخورید؛ درست میشه!

طی ۲۴ ساعت گذشته و با حضور یکی از مهره های مورد نظر یحیی گل محمدی در باشگاه پرسپولیس بحث پیرامون بازگشت سروش رفیعی به این تیم و تمدید قرارداد سرلک به سوژه داغ طرفداران تیم سرخ تهران و البته هواداران استقلال تبدیل شد!

با نگاهی به کامنت هایی که مردم در ارتباط با انتشار خبر رونمایی از چهارمین بمب نقل و انتقالاتی پرسپولیس داشتند می‌توان دریافت که پرسپولیسی‌ها از این بابت خوشحال بودند و استقلالی ها سروش رفیعی را بازیکنی بی وفا و پیر توصیف می‌کردند.

نگاهی به یادداشت های کوتاه مخاطبان در همین ارتباط خالی از لطف نیست.

به امید قهرمانی ششم در هفت سال

کاربری در این باره نوشت: "به خونه خوش برگشتی سروش. امیدوارم امسال تیم محبوب من بتونه برای ششمین بار در هفت سال گذشته قهرمان ایران بشه".

کاربر دیگری نوشت: "خداراشکر. سروش از بهترین هاست، چون همیشه در یک سطح بوده و نوسان نداشته. امسال با حفظ تعدادی از مهره ها و آمدن سروش وسط زمین مشکلی نداریم. به امید قهرمانی ششم در ۷ سال اخیر".

بسیاری دیگر از طرفداران پرسپولیس نیز با خوشامدگویی و مطالبی از این دست نسبت به بازگشت سروش رفیعی به پرسپولیس واکنش نشان دادند اما نکته جالب توجه حضور بیشتر استقلالی ها در بحث راجع به بازگشت رفیعی به پرسپولیس بود.

سروش رفیعی مثل چیپس و پفک نصفش هواست!

یک کاربر استقلالی در این باره نوشت: "پرسپولیسی ها دلشان را به رفیعی خوش نکنند. این آقا به هیچ تیمی وفا نکرده. یادتان رفته در حالی که پنجره نقل و انتقالاتی بسته بود به خاطر پول پرسپولیس را ترک کرد؟".

کاربر دیگری هم که مشخصاً استقلالی بود نوشت: "اگر فکر می کنید حضور این پیرمرد بمب نقل و انتقالاتی است باید بگوییم این بمب از آنهایی است که هیچ وقت عمل نمی کند. چون اصلاً چیزی در آن نیست. سروش رفیعی مثل پفک و چیپسی است که بیشتر بسته های آنها با هوا پر شده".

سروش رفیعی مثل چیپس و پفک نصفش هواست/ به هواداران استقلال دروغ می گویند/ استقلالی ها غصه نخورید؛ درست میشه!

خرید پرسپولیس بمب نیست، ترقه است!

کاربر دیگر استقلالی، سروش رفیعی را به جای بمب به ترقه تشبیه کرده و گفته: "مادامی که بابا مسعود به وزارت ورزش بر نگردد پرسپولیسی ها جام نمی گیرند و پرسپولیس هم دلش را خوش کرده که بمب می ترکونه در حالی که اینها ترقه هم نیستن".

استقلالی ها! غصه نخورید درست میشه!

اما کاربران پرسپولیسی هم در مواجهه با این کامنت ها به نکات مرتبط با وضعیت امروز استقلال اشاره کرده‌اند. یک کاربر پرسپولیسی نوشت: "استقلالی‌ها چون از بازار نقل و انتقالات عقب مانده اند اینطور حرف می زنند. درکتان می کنیم. تیم تان روی هواست و هنوز هیچ کاری نکرده اید. همین الانش هم از پرسپولیس عقب هستید، اما پرسپولیس توانسته چند بازیکن خوب بگیره درست میشه! غصه نخورید".

مرور کلی بحث های مطرح شده در ارتباط با خبر بازگشت رفیعی به پرسپولیس مشخص می‌کند بیش از پرسپولیسی ها این استقلالی ها هستند که اخبار نقل و انتقالاتی باشگاه رقیب را زیر نظر دارند و نسبت به آن واکنش نشان می دهند.

اما یکی دیگر از موضوعات پر بحث طی ۲۴ ساعت گذشته موضوع انتخاب سرمربی برای تیم استقلال بود. پیش از اینکه مشخص شود الکساندر نوری حاضر به قبول هدایت تیم استقلال نیست و این باشگاه بار دیگر برای پیدا کردن مربی به چالشی دوباره وادار شد طرفداران این تیم درباره حضور نوری نظرات جالبی داشتند.

سروش رفیعی مثل چیپس و پفک نصفش هواست/ به هواداران استقلال دروغ می گویند/ استقلالی ها غصه نخورید؛ درست میشه!

نوری در استقلال موفق نمیشه

کاربری در این باره نوشت: "نوری در کل این پنج شش سال اخیر که مربیگری کرده فقط یک بار موفق بوده و احتمال موفقیتش در استقلال خیلی کم است".

کاربر دیگری که مشخصاً استقلالی بود نوشت: "با اینکه کارنامه خوبی نداشته اما یک حس غیر منطقی به من می گوید در استقلال موفق می شود".

کاربر استقلالی دیگری در واکنش به خبر حضور نوری گفته بود: "نوری آخر فصل بهترین مربی لیگ میشه و به راحتی استقلال رو دوباره قهرمان میکنه".

به هواداران استقلال دروغ می گویند

اما در ارتباط با بحث قرارداد ریالی و دلاری با این مربی هم نظرات جالبی از سوی کاربران مطرح شد.

کاربری در این باره نوشت: "الکساندر نوری در ایران زندگی نمی کند که قرارداد ریالی ببندد. این ها همش دروغ است".

استقلال خوب ریخت و پاش می کند

کاربر دیگری در ارتباط با این موضوع نوشته بود: "هواداران باید به نوری مهلت بدهند تا بتواند در استقلال موفق شود. او قطعا می تواند برای استقلال ستاره آسیایی هم بیاورد. فقط باید به او اعتماد کنند".

برخی از کاربران پرسپولیسی هم در واکنش به حضور الکساندر نوری که تا آن زمان هنوز موضوع به بن بست رسیدن مذاکراتش با استقلال قطعی نشده بود نوشتند: "مشخص نیست استقلال امسال چقدر پول دارد که می‌تواند این طور ریخت و پاش کند. حتماً این مربی و دستیارانش یک میلیون دلار پول می خواهند".