شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#ایران#سینما#آتش

مسئول اداره آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری کاشمر:

علت حریق سینمای کاشمر اتصالی در ناحیه کولر گازی تشخیص داده شد

علت حریق سینمای کاشمر اتصالی در ناحیه کولر گازی تشخیص داده شد

کاشمر ـ مسئول اداره آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری کاشمر علت حریق سینما ایران کاشمر را اتصال کولر گازی عنوان کرد.

به گزارش خبرنگار مهر، امیر نژادرحیم ظهر پنجشنبه در محل آتش نشانی کاشمر در جمع خبرنگاران اظهار کرد: در ساعت ۱۸:۲۵ دقیقه بعدازظهر دیروز طی تماس شهروندی مبنی بر مشاهده دود غلیظ از خیابان پانزده خرداد، بلافاصله دو دستگاه خودروی عملیاتی از ایستگاه قائم به محل حادثه اعزام شدند و با توجه به گستردگی حریق دو دستگاه خودروی عملیاتی همراه خودروی بالابر از ایستگاه مرکزی جهت پوشش عملیات در محل حادثه حاضر شدند.

مسئول اداره آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری کاشمر بیان کرد: حریق در قسمت لابی سینما آغاز شده بود و به دلیل وجود مواد قابل اشتعال بسیار از جمله دیوارهای طرح چوب، آتش سوزی به سرعت گسترش یافته بود که سوختن همین مواد، ایجاد دود و شعله بسیاری کرده بود.

وی گفت: خوشبختانه با اقدام مؤثر آتش نشانان، حریق به داخل سالن اکران فیلم گسترش پیدا نکرد و تنها لابی یا همان ورودی به طور کامل طعمه حریق شد.

نژادرحیم ادامه داد: علی رغم شایعات فضای مجازی، سالن در موقع حریق تعطیل بوده و تنها یک نگهبان در محل حضور داشته که به موقع از سالن خارج شده و آسیب جانی به هیچ فردی وارد نشده است.

مسئول اداره آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری کاشمر در مورد علت حریق گفت: حریق به علت اتصالی برق از ناحیه کولر گازی موجود در لابی آغاز شده است.