شهرخبر
برچسب‌های مهم خبری:#کارگردان#بیمه

«بدون قرار قبلی» با حضور بهروز شعیبی کارگردان فیلم برای مدیران و کارکنان بیمه ملت اکران شد.

به گزارش هنر ام‌روز، عصر روز سه شنبه ۲۴ خرداد ماه اکران ویژه فیلم «بدون قرار قبلی» برای مدیران و کارکنان بیمه ملت در سینما آزادی برگزار و در پایان اکران فیلم از بهروز شعیبی کارگردان این فیلم توسط مدیرعامل این شرکت بیمه تجلیل و قدردانی شد.

داود قاسم‌پور دیزجی مدیرعامل شرکت بیمه ملت ضمن تمجید از فیلم «بدون قرار قبلی» از بهروز شعیبی برای ساخت فیلمی با مضامین ایرانی اسلامی و عرض ارادت به ساحت مقدس امام هشتم (ع)، فیلم بعدی این کارگردان سینما را تحت حمایت بیمه ملت اعلام کرد.

بهروز شعیبی هم ضمن خشنودی در بین اهالی شرکت بیمه ملت، چنین اکران‌هایی را ویژه توصیف کرد و از اینکه مخاطبان ارتباط خوبی با فیلم «بدون قرار قبلی» برقرار کردند، ابراز خرسندی کرد.

شعیبی در پایان اظهار داشت: فیلم «بدون قرار قبلی» به رابطه گم شده این روزهای انسان با خودش پرداخته و می‌خواهد به فطرت پاک هر انسانی اشاره کند.

«بدون قرار قبلی» پنجمین فیلم بلند بهروز شعیبی به تهیه‌کنندگی محمود بابایی و محصول بنیاد سینمایی فارابی با مشارکت موسسه تصویر شهر است که از ۱۸ خرداد ماه در سینماهای سراسر کشور به نمایش در آمده است.

پگاه آهنگرانی، مصطفی زمانی، الهام کردا، رضا صابری، امین میری، حامی ترابی و صابر ابر گروه بازیگران «بدون قرار قبلی» را تشکیل می‌دهند.