شهر خبر

مدیرکل بازرسی وزارت صمت: هدف سفرهای استانی، حل مشکلات مردمی است 

مدیرکل بازرسی وزارت صمت: هدف سفرهای استانی، حل مشکلات مردمی است 

اصفهان-ایرنا -مدیرکل دفتر بازرسی و رسیدگی به شکایت وزارت صنعت، معدن و تجارت(صمت) گفت: هدف سفرهای دولت به استان‌ها و تشکیل میزهای ارتباطات مردمی، حل مشکلات مبتلابه شهروندان در اقصی نقاط کشور است.  

حسین فرهیدزاده، روز پنجشنبه در حاشیه برگزاری میز خدمت و ارتباط با مردم در اداره کل صنعت معدن و تجارت اصفهان در گفت و گو با ایرنا افزود: امروز بیست و پنجمین سفر استانی رییس جمهور و هیات دولت به استان اصفهان در حال برگزاری است و میز ارتباطات مردمی وزارت صمت از روز گذشته در سازمان صنعت، معدن و تجارت اصفهان تشکیل شده است.

وی ادامه داد: روز گذشته راهنمایی‌ لازم به بیش از ۱۳۰ واحد صنعتی، معدنی و تجاری ارائه و مصوباتی نیز در باره این واحدها اتخاذ شد که در این میان، بعضی از مراجعان مسائل بین دستگاهی داشتند که مورد رسیدگی قرار گرفت.

مدیرکل دفتر بازرسی و رسیدگی به شکایت وزارت صنعت، معدن و تجارت(صمت) اظهار داشت: پیگیری لازم در باره درخواست‌های بین دستگاهی صنعتگران، از طریق تعامل با مسوولان جهاد کشاورزی، محیط زیست، سازمان غذا و دارو، وزارت نیرو و وزارت اقتصاد در حوزه تسهیلات انجام خواهد شد و در پرتو همکاری با دیگر دستگاه های اجرایی، مشکلات این واحدها را پیگیری خواهیم کرد.

وی اضافه کرد: سعی ما این است که مشکلات واحدهای صنعتی، معدنی و تجاری و حتی مردم عادی که در این حوزه با مشکل مواجهند و نیاز به دریافت مجوز، پروانه کسب، جواز تاسیس، پروانه بهره برداری و ثبت سفارش دارند را در همین روز پیگیری و برطرف کنیم.

فرهیدزاده تاکید کرد: بسیاری از مدیران کل ستادی و مدیرکل امور صنایع معادن و مدیران کل صنایع شیمیایی و سایر همکاران در جلسه امروز حضور پیدا کردند و کوشیدند از طریق تماس و نامه نگاری، مشکلات صنعتگران استان اصفهان را برطرف کنند.

وی خاطرنشان کرد: نیاز به مواد اولیه یکی از عمده مواردی بود که امروز از طرف صنعتگران استان اصفهان مطرح و با حضور مسوولان و معاون امور صنایع وزیر، این مشکلات حل شد.

مدیرکل دفتر بازرسی و رسیدگی به شکایت وزارت صنعت، معدن و تجارت(صمت) گفت: بیشترین مواردی که در جلسه روز گذشته و امروز مطرح شد در باره تسهیلات، مواد اولیه و مسائل بین دستگاهی بود.

به گزارش ایرنا، بیست و پنجمین سفر استانی رییس جمهور به استان اصفهان انجام می‌شود.

برای این سفر یکروزه بازدید از مناطق مختلف استان، دیدار و نشست با اقشار مردم، رایزنی و تبادل نظر با نُخبگان، شرکت در شورای اداری استان و حضور در نشست خبری، برنامه‌ریزی شده است.