شهر خبر

مهماندوست: امکانات ابتدایی را هم نداشتیم/ امیدی به عملی شدن وعده‌ها نبود

مهماندوست: امکانات ابتدایی را هم نداشتیم/ امیدی به عملی شدن وعده‌ها نبود

تهران- ایرنا- سرمربی ایرانی تیم ملی تکواندوی جمهوری آذربایجان پس از کناره‌گیری از هدایت این تیم گفت: امکانات ابتدایی را هم در این کشور نداشتیم و امیدی به عملی شدن وعده‌های آنها نبود.

«رضا مهماندوست» که پس از هفت سال حضور در تیم ملی تکواندوی جمهوری آذربایجان از هدایت این تیم کناره‌گیری کرد در گفت‌وگو با ایرنا، اظهار داشت: بارها اعتراضم را به شرایط موجود، عدم توجه به تیم ملی و نبود امکانات به مسوولان فدراسیون جمهوری آذربایجان اعلام کردم و هر بار قول‌هایی داده می‌شد که البته عملی نشد.

وی افزود: خیلی بد است که ملی‌پوشان یک کشور در سالن سرد و بدون امکانات تمرین کنند. این امکانات ابتدایی باید وجود داشته باشد. نمی‌توانستم با این مساله کنار بیاییم که بازیکنانم به دلیل سرماخوردگی حضور در اردو و مسابقات را از دست بدهند.

این مربی موفق ادامه داد: از این شرایط  و وعده‌های آنها خسته شده و دیگر نمی‌خواستم بیش از این اعتبارم را زیر سوال ببرم.

مهماندوست گفت: تعداد زیادی از اعزام‌های ما از سوی فدراسیون آذربایجان لغو شد. در حالی‌که افتخارات زیادی برای آنها در این چند سال به ارمغان آوردیم. دیگر نمی‌توانستم برای داشتن امکانات ابتدایی با آنها بحث کنم.

مهماندوست از مربیان مطرح دنیای تکواندو که سابقه انتخاب به عنوان برترین مربی جهان را در کارنامه دارد، از هفت سال پیش هدایت تیم ملی جمهوری آذربایجان را عهده‌دار شد. در این مدت تیم آذربایجان با هدایت مهماندوست به افتخارات زیادی در مهمترین رویدادهای بین‌المللی دست یافت.

وی تا چندی پیش یکی از گزینه‌های هدایت تیم ملی ایران بود اما آن زمان با فدراسیون جمهوری آذربایجان قرارداد داشت و در نهایت بیژن مقانلو سرمربی ایران شد.

مهماندوست سابقه هدایت تیم ملی ایران و چین تایپه را نیز داشته و به افتخارات زیادی دست یافته است.