شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#جام حذفی#ورزشگاه

قهرمانی در جام حذفی بهترین اتفاق بود/ برای بازی در ورزشگاه وطنی لحظه‌ شماری می‌کنیم

قهرمانی در جام حذفی بهترین اتفاق بود/ برای بازی در ورزشگاه وطنی لحظه‌ شماری می‌کنیم

هافبک تیم فوتبال نساجی امیدوار است هرچه زودتر ورزشگاه وطنی قائمشهر آماده شود.

فرزاد زامهران به دلیل مصدومیتی که از ناحیه کتف دچارش شد و چند بازی حساس را از دست داد یکی از بدشانس ترین بازیکنان تیم فوتبال نساجی مازندران در فصل اخیر بود.

وی در مورد شرایط تیمش در لیگ بیست و یکم به خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری برنا گفت: نیم فصل اول خیلی شرایط بهتری از لحاظ بازی و امتیازگیری داشتیم، نیم فصل دوم فراز و نشیب داشتیم اما در جام حذفی توانستیم قهرمان شویم و فصل خیلی خوب برایمان تمام شد.

این بازیکن اضافه کرد: قهرمانی حذفی اتفاق خیلی خوبی بود که برای‌مان رقم خورد و فکر می‌کنم هیچ کس توقع اینکه نساجی در حذفی یقه همه تیم ها بزرگ را بگیرد و در نهایت قهرمان شود را نداشت.

زامهران در مورد مصدومیتی که درگیرش شد نیز ادامه داد: جزو معدود فصل هایی بود که مصدوم شدم و نمی دانم خودم را چشم زدم یا علتش چه چیزی بود اما یکی دو بار دچار مصدومیت شدم و کم فروغ تر از سال های قبل در نساجی بودم.

وی که سال قبل چند پیشنهاد داشت اما آخر فصل به خاطر نساجی در این تیم ماندگار شد، عنوان کرد: فصل قبل من چند پیشنهاد داشتم و قراردادم با نساجی تمام شده بود و خودم خواستم که بمانم. علی رغم اینکه بحث مالی در نساجی برایم کمتر بود اما دلم نمی خواست از نساجی جدا شوم. یکسال دیگر با این تیم قرارداد دارم و باید ببینیم اتفاقات چگونه رقم می خورد.

زامهران در پایان یادآور شد: امیدوارم برای فصل بعد ورزشگاه وطنی آماده شود. بازیکنان نساجی لحظه شماری می کنند که در ورزشگاه خودمان بازی کنیم و بتوانیم هواداران دوست داشتنی را از نزدیک ببینیم.

انتهای پیام