سردار سرلشکر محمدعلی جعفری گفت: رژیم صهیونیستی و مسئولان آن بهتر می‌دانند تاکنون چه ضرباتی از جمهوری اسلامی خورده‌اند و حتی بعضی از آن‌ها هنوز استمرار دارد و در حال ضربه خوردن از این ناحیه هستند. وی افزود: منتها این از مظلومیت جمهوری اسلامی است که نمی‌تواند خیلی از این ضربه‌هایی را که به این رژیم وارد می‌کند بیان کند، اسم بیاورد و شرح دهد، لذا در این اقدامات چراغ خاموش بودن و محرمانه بودن آن را اکثراً حفظ می‌کند.

سردار سرلشکر محمدعلی جعفری فرمانده سابق سپاه پاسداران انقلاب اسلامی درباره برخی اظهارات مقامات رژیم صهیونیستی در خصوص وقایع اخیر کشورمان اظهار داشت: رژیم صهیونیستی و مسئولان آن بهتر می‌دانند تاکنون چه ضرباتی از جمهوری اسلامی خورده‌اند و حتی بعضی از آنها هنوز استمرار دارد و در حال ضربه خوردن از این ناحیه هستند، اینها ضرباتی است که در منطقه و در کشورهای مختلف، مقاومت اسلامی در منطقه و در کشورهای مختلف و حتی در داخل سرزمین‌های اشغالی به آنها وارد کرده است.

وی افزود: منتها این از مظلومیت جمهوری اسلامی است که نمی‌تواند خیلی از این ضربه‌هایی را که به این رژیم وارد می‌کند بیان کند، اسم بیاورد و شرح دهد، لذا در این اقدامات چراغ خاموش بودن و محرمانه بودن آن را اکثراً حفظ می‌کند.

وی ادامه داد: اما آنها وقتی تروری انجام‌ می‌دهند مانند ترور بزدلانه شهید صیاد خدایی علناً آن را بیان می‌کنند، تروری که ناجوانمردانه و درحالی صورت گرفت که این شهید در ماشین و جلوی منزلش و بدون محافظ بوده است و ترور او ارزش عملیاتی از نظر تکنیکی برای رژیم صهیونیستی ندارد و شبیه ترورهای کور منافقین در دهه ۶۰ است.

جعفری افزود: ما و جبهه مقاومت چندین برابر این اقدامات را، هم قبل از شهادت شهید صیاد خدایی به رژیم اشغالگر وارد کردیم و هم بعد از آن اما نمی‌توانیم جزییات آن را بیان کنیم‌، البته مردم ما این مسئله را به‌خوبی می‌فهمند و درک می‌کنند. اگر رژیم صهیونیستی یک عملیات می‌کند، می‌داند که پاسخ آن را چندین بار دریافت می‌کند.

وی یادآور شد: دشمنان سعی می‌کنند دیگر حوادث کشور را هم از طریق عملیات روانی و رسانه‌ای به خود نسبت دهند در حالی که خودشان بهتر از دیگران می‌دانند کار آنها نیست.