شهر خبر

زیباترین پاییزها را در کجاها می‌توان دید؟ / عکس

اگر فردی هستید که عاشق نمایش در فستیوال‌های راک هستید، این زمان مکان شماست! جشنواره‌های راکی ​​سواحل متروک را با نوشیدنی‌های جذاب تا طلوع خورشید زنده می‌کنند. این جشنواره‌ها تا زمانی ادامه می‌یابد که هر فرد از زمان خود لذت برده باشد. موسیقی بسیار جذاب با ورودی رایگان! به تعدادی از مکان‌های باستان شناسی ورودی رایگان است. چه چیز دیگری نیاز دارید؟

زیباترین پاییزها را در کجاها می‌توان دید؟ / عکس

به گزارش سلام نو، پاییز فصلی است که در آن مادر طبیعت به هنرمند خود اجازه می‌دهد تا در جبهه بیرون بیاید و سیاره را با رنگ‌های زیبا برکت دهد. این مکان‌ها به شما ثابت می‌کنند که او در مورد رنگ‌بازی چقدر بالقوه است.

کوتسولدز، انگلستان

زیباترین پاییزها را در کجاها می‌توان دید؟ / عکس

پاییز بهترین زمان برای گشت و گذار در روستا است زیرا بیشتر گردشگران به خانه‌های خود برمی‌گردند و محیطی آرام را تجربه خواهید کرد.  Cotswold روستایی با تاریخی عمیق است. در این زمان هوا سرد است. فضای ابری باعث می‌شود روستا کمی خواب آلود به نظر برسد اما مقصد مناسبی برای پاییز است. بهترین راه برای کاوش در این مکان پیاده روی است که وقت خود را برای لذت بردن از روستا صرف کنید.

کرت، یونان

زیباترین پاییزها را در کجاها می‌توان دید؟ / عکس

 اگر فردی هستید که عاشق نمایش در فستیوال‌های راک هستید، این زمان مکان شماست! جشنواره‌های راکی ​​سواحل متروک را با نوشیدنی‌های جذاب تا طلوع خورشید زنده می‌کنند.  این جشنواره‌ها تا زمانی ادامه می‌یابد که هر فرد از زمان خود لذت برده باشد. موسیقی بسیار جذاب با ورودی رایگان! به تعدادی از مکان‌های باستان شناسی ورودی رایگان است. چه چیز دیگری نیاز دارید؟

 وستر راس، اسکاتلند

زیباترین پاییزها را در کجاها می‌توان دید؟ / عکس

 این بخش شگفت انگیز اسکاتلندی از جهان بهترین غذاهای دریایی را در سراسر جهان به شما ارائه می‌دهد. ماهی قزل آلای دودی و خرچنگ دریایی بهترین چیزی است که می‌توانید بعد از یک تابستان گرم مصرف کنید. غذای مخصوص قارچ محلی است که این مکان با چشم انداز بکر چیزی از بهشت ​​کم ندارد.

گرویر، سوئیس

زیباترین پاییزها را در کجاها می‌توان دید؟ / عکس

 دریاچه کوهستانی در منطقه گرویره، سوئیس

این مکان زیبا به عنوان مرکز افسانه‌ای پنیرسازی، می‌تواند قلب شما را با رنگ‌های گرمش که تا آنجا که می‌بینید پخش می‌شود، آب کند. نسبتی از برگ‌ها که رنگشان را تغییر می‌دهند، منظره‌ای چشمگیر ایجاد می‌کنند. از رنگ سبز روشن گرفته تا رنگ زرد مات، می‌توانید چشمان خود را با همه چیز تغذیه کنید.

اسنودونیا، ولز

زیباترین پاییزها را در کجاها می‌توان دید؟ / عکس

 اسنودون مانتین ویو با مسیر خاکی

 بر خلاف نام، این مکان هیچ کاری برای انجام این برف ندارد. به هر کجا که چشمانتان را بچرخانید، تنها چیزی که می‌بینید رنگ سبز یک شکل است. با یک کت بارانی به عنوان یکنواخت اجباری، ترکیب آب حبابی و سبز شاداب به سادگی روز شما را کامل می‌کند.

ایتالیا

با جشنواره‌های غذا در همه جا، احتمال گم شدن در ایتالیا بیشتر است. ایتالیا به خاطر غذاها و نوشیدنی‌هایی که سرو می‌کند شهرت جهانی دارد، اما پس از تابستان، جشن بهار کمی خاص تر می‌شود. شما می‌توانید در هر جایی که مقداری غذای خوشمزه در دست دارید بنشینید و از روز لذت ببرید.

از رنگ‌های پاییزی لذت ببرید و بهترین استفاده را در این مقاصد خیره کننده داشته باشید.

از همین حالا برای سفرهای پاییزی خود برنامه‌ریزی کنید.