شهر خبر

حسین شمس: این سفر به میلیاردها تومان هزینه نیاز دارد

اعضای هیئت رئیسه پاداش می‌گیرند اما حقوق سرمربی تیم ملی را پرداخت نمی‌کنند/ دوستان ما کشور آرژانتین را با میدان آرژانتینِ تهران اشتباه گرفته‌اند!

سرمربی سابق تیم ملی فوتسال گفت: آقایان در فدراسیون فوتبال و کمیته فوتسال میدان آرژانتین را با کشور آرژانتین اشتباه گرفته‌اند.

حسین شمس

حسین شمس در مورد کمیته فوتسال و توانایی این کمیته برای برگزاری دیدارهای دوستانه تیم ملی، مصاحبه ای انتقادی انجام داد که در ادامه، بخش‌هایی از آن را می‌خوانید:

*در ابتدا واقعا جای تاسف دارد برای فدراسیون فوتبال و میرشاد ماجدی سرپرست فدراسیون که حکم سرپرستی کمیته فوتسال را به ریاست کمیته فوتسال تغییر داده است.

*در فدراسیون فوتبال مگر قحط الرجال است. با توجه به این همه مدیران خوب ورزشی و پیشکسوتانی که در فوتسال داریم اصولی باید ریاست کمیته فوتسال شود. وی در مشهد که رئیس هیات فوتبال این استان هم است، چه رزومه خوب و قابل قبولی داشت که باید رئیس کمیته فوتسال شود. شما از پیشکسوتان فوتبال این استان سوال کنید ببینید این آقا چه بلایی بر سر فوتبال این استان و تیم پدیده آورده است.

*سوالی که مطرح است چگونه اعضای هیات رئیسه فدراسیون از جمله شخص شما می‌توانید از فدراسیون پاداش خود را قبل از حقوق مربیان تیم ملی دریافت کنید؛ اما سرمربی تیم ملی یک کشور که ۳ سال شب و روز خود را در تیم ملی بوده و زحمت کشیده حقوش پرداخت نمی‌شود. جناب اصولی حرف‌های شما در رسانه ملی و دیگر رسانه ها فرار رو به جلو و کاربرد داخلی برای فدراسیون فوتبال دارد.

اعضای هیئت رئیسه پاداش می گیرند اما حقوق سرمربی تیم ملی را پرداخت نمی کنند/ دوستان ما کشور آرژانتین را با میدان آرژانتینِ تهران اشتباه گرفته اند!

*از روز اول گفتم دیدار با آرژانتین برگزار نمی‌شود. همه به من تاختند سوالی که دارم آقایان پاسخ دهند؟ فدراسیون فوتبالی که حقوق سرمربی تیم ملی خود را ندارد پرداخت کند چگونه می‌تواند برای هر نفر بیش از ۱۰۰ میلیون تومان هزینه بلیط به آرژانتین را پرداخت کند؟

*فکر می‌کنم آقایان در فدراسیون فوتبال میدان آرژانتین را با کشور آرژانتین اشتباه گرفته اند. سفر به آرژانتین میلیاردها تومان هزینه نیاز دارد این کشور در دورترین نقطه دنیا قرار دارد اعزام تیم ملی فوتسال به این کشور فقط فرافکنی است. تیم ملی بزرگسالان فوتبال چند ماه دیگر باید در مسابقات جام جهانی قطر شرکت کند فدراسیون فوتبال هنوز نتوانسته هزینه سفر بازی‌های تدارکاتی این تیم را مهیا کند چگونه مدعی رفتن تیم ملی فوتسال به آرژانتین است؟ من فکر می‌کنم وحید شمسایی سرمربی تیم ملی فوتسال بجای بازی تدارکاتی روی لیگ برتر فوتسال تمرکز کند خیلی بهتر است.