شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#ایران#تور جهانی#یک هشتم نهایی

معرفی ۱۶ تنیسور برتر مسابقات تور جهانی کمتر از ۱۸ سال

معرفی ۱۶ تنیسور برتر مسابقات تور جهانی کمتر از ۱۸ سال

تهران- ایرنا- رقابت‌های تور جهانی کمتر از ۱۸ سال در ایران با معرفی نفرات راه یافته به مرحله یک هشتم نهایی پیگیری شد.

به گزارش ایرنا، در ادامه برگزاری مسابقات تور جهانی کمتر از ۱۸ سال (سطح ۵) که به میزبانی دهکده ورزشی چهارباغ کرج در حال برگزاری است، تنیسورها برای حضور در جمع ۱۶ نفر برتر به مصاف یکدیگر رفتند.

در بخش پسران، امیر علی قوام، دانیال مشتاقی‌فر، امیر محمودی، سام پازوکی، کیارش حنیفی، امیررضا آرمیون، بردیا ضیایی، مهراد منصوری، پارسا اشجاری، کیان محمدی، سروش معدنیان و یونس طلاور به همراه نمایندگان ترکیه به جمع ۱۶ نفر برتر ملحق شدند.

در بخش دختران نیز درسا چراغی، یاسمین یزدانی، غزل رضازاده، آریسا سبزه‌زار، نیلی عطفی، آرشین خادم، کیمیا ثاقب تهرانی، مهذانا سلیمانی‌پور، یاسمن یزدانی، صیا خیرمنش و فاطمه سادات زنجانی و نمایندگانی از ترکیه، آفریقای جنوبی، چین، هند و ترکیه به مرحله بعدی راه یافتند.

در بخش دو نفره پسران نیز ۷ تیم به مرحله یک چهارم نهایی صعود کردند.

تنیسورهای حاضر در جدول اصلی امروز (چهارشنبه) برای رسیدن به جمع ۸ تنیسور برتر به مصاف یکدیگر می‌روند.

در جدول اصلی مسابقات بخش پسران ۴۸ بازیکن از کشورهای ایران، ترکیه و هند و در بخش دختران ۳۶ تنیسور از کشورهای ایران، هند، روسیه، آفریقای جنوبی، چین و ترکیه حضور دارند.

پنجمین دوره این رقابت‌ها از ۲۱ تا ۲۸ خرداد ماه در زمین‌های دهکده ورزشی چهارباغ و ششمین دوره تور جهانی از ۲۸ خرداد تا ۴ تیر ماه در زمین‌های شهید باکری ارومیه برگزار خواهد شد.

سرداوری این مسابقات بر عهده امین مهدویان سرداور نشان سفید کشورمان‌ است و امیر آجورلو مدیریت بازی‌ها را بر عهده دارد.